33 Reacties

3 maanden geleden

Hello ts, ben je al in het zh geweest vanwege het gewicht? Hoe is het nu? � ...
Nee we mogen 5 september pas komen dus moeten nog even geduld hebben 😕 We proberen stapje voor stapje meer te geven en ook calorie-rijker eten aan te bieden maar hij gaat alleen maar minder eten heb ik het idee.. Dus we zijn er nog lekker mee aan het stoeien🤣 Maar denk soms ook: kan het er moeilijk inproppen toch?🥲 Ik heb wel alle reacties gelezen hoor en neem alle tips mee! ☺️

3 maanden geleden

Hier is het precies hetzelfde... nu ook aanpassingen in de voeding... vooral meer vetten toevoegen... terwijl dat ze gewoon prima eet qua schema. Vind het soms erg lastig hoor... houdt je dan echt bezig.. heb jij dat ook?

3 maanden geleden

Reactie op Babyyyy012023

Hier is het precies hetzelfde... nu ook aanpassingen in de voeding... voora ...
Ja is lastig he! Hij is deze week ook nog flink ziek geweest dus dan gaat er al helemaal minder in… En dan zie je hem nog afvallen ook 😵‍💫 Gelukkig bijna 5 september en ben benieuwd wat ze gaan zeggen

3 maanden geleden

Reactie op Felimba

Ja is lastig he! Hij is deze week ook nog flink ziek geweest dus dan gaat e ...
Jaa idd! Dan moet je naar de kinderarts?

3 maanden geleden

Reactie op Babyyyy012023

Jaa idd! Dan moet je naar de kinderarts?
Ja ☺️

3 maanden geleden

Reactie op Felimba

Ja ☺️
Veel succes! Ben benieuwd wat eruit komt

2 maanden geleden

Niet om lullig te doen, maar waarom zou je je baby ELKE dag fruit-en groente potjes geven? Dat zit vol met suikers...ik zou je adviseren om gewoon verse groente en fruit te geven, dan wennen ze hier ook aan voor later...

2 maanden geleden

Reactie op Jasmin1

Niet om lullig te doen, maar waarom zou je je baby ELKE dag fruit-en groent ...
Dus je wilt niet lullig doen, maar legt meteen een oordeel in jouw reactie… Maar bij deze de uitgebreide reden: Ons zoontje heeft heeeeel lang geen stukjes kunnen eten, eet pas sinds hij 11-12 maanden is brood bijvoorbeeld. Fruitpotjes geven we nu 2x in de week denk ik uit gemak (ja laat die moedermaffia maar komen hoor), verder gewoon vers fruit omdat hij NU pas langzaamaan die stukjes kan eten. Verder gaf ik hem ook heel vaak grof gepureerd fruit, maar heb in de snelheid van het typen potjes neergezet. Het avondeten is een dingetje bij mijn zoontje. Ik ben begonnen met verse hapjes te pureren en hij at het niet. Gewoon echt niet. Toen potjes gaan proberen en die gingen er onwijs goed in. Als je je kindje onwijs slecht ziet groeien dan ben je blij met álles wat er wel in gaat… We zijn nu steeds vaker de potjes aan het vervangen met vers en dat gaat gewoon goed. Maar thanks voor je oordeel he 🙋🏻‍♀️

2 maanden geleden

Jouw zoontje eet meer dan mijn zoontje. Hoe het kan dat hij lichter is, geen idee. Kan het ook niet zijn bouw zijn?

2 maanden geleden

En niets aantrekken als mensen een oordeel hebben over potjes. Potjes zijn ook prima. 😘

2 maanden geleden

Reactie op Jasmin1

Niet om lullig te doen, maar waarom zou je je baby ELKE dag fruit-en groent ...
In vers fruit zit ook suiker. Er zit geen toegevoegd suiker in de potjes dus lijkt me helemaal prima. Ons zoontje eet wel vers fruit maar avondeten wel potjes omdat hij ook aan de lichte kant is en ik allang blij ben dat tie eet!

2 maanden geleden

Hier ook14 maanden en eet Ochtend 1,5 boterham met drink yogurt 10:00 fruitzakje 12:00 1,5 boterham 15:00 liga of iets anders 18:00 bord prak of potje 18:30 bakje vla 12,55kg en 84cm Hier drink yogurt ivm moeilijk melk en water drinker lust wel water met fruit smaak