16 Reacties

één maand geleden

Owja hoor hier ook, niet heel gek natuurlijk haha

één maand geleden

Jaaazeker! Boos worden, lachen of huilen, alles wordt iit de kast getrokken hier

één maand geleden

Oh hier ook …🤦‍♀️ midden in de supermarkt als haar maïs vinger op is of als ik iets afpak

één maand geleden

Ja hier zeker! De laatste weken duwt hij alles heel hard weg wat hij echt niet wilt, zoals zijn flesje, lepel met hapje of zijn speentje🤣 Het nee schudden wordt ook hard geoefend 🤣

VRIEND

één maand geleden

Ja ze kunnen echt al drammen he. Mn dochter kan vanaf de commode draadje van de babyfoon pakken. Maar als ze dat doet, kan de babyfoon van t plankje erboven vallen, dus dat mag niet. Nou die is me een partij boos als ik nee zeg en dr handje pak! Ook als ik iets afpak, wordt ze kwaad. En ik heb gemerkt dat ze ineens van dingen kan schrikken. Was daarvoor ook niet. Ze ontwikkelen ineens nieuwe emoties

één maand geleden

Hier ook al echt een hele poos hoor! Mn bij eten of drinken kan ze zichzelf heel duidelijk maken. En bij aankleden of iets op haar hoofd doen (helm), nou nou nou, als of ik haar vermoord

één maand geleden

Hahahahaha JUP Eigen willetje xxl

één maand geleden

Ja. Keihard nephuilen als ik bijv de snoetenpoetsers in zak afpak. Eten wegslaan en alleen eten waar die trek in heeft. Gordijnen trekken en stout aankijken als je zegt dat dat niet mag. Ga zo nog maar ff door LOVEEEE IT 🤣🤣🧡🧡🧡🧡🧡

één maand geleden

Hahahaha het is dus duidelijk dat mijn dochter niet de enige is, gelukkig maar 😜

één maand geleden

Ja. Keihard nephuilen als ik bijv de snoetenpoetsers in zak afpak. Eten w ...
Hahaha😂

24 dagen geleden

Onze kleine dame heeft sinds kort door dat je keihard kan gillen 😅 Het hoort erbij waarschijnlijk en ik hoop zo dat het een fase is. Ik twijfel alleen hoe we er het beste mee om kunnen gaan. Heeft iemand tips?

24 dagen geleden

Reactie op Emmily23

Onze kleine dame heeft sinds kort door dat je keihard kan gillen 😅 Het hoo ...
Oordopjes 🤣

24 dagen geleden

Oooh zo herkenbaar ! Als onze dochter zelf niet mag eten dan is het drama! Hetzelfde met tanden poetsen 🫣

24 dagen geleden

Reactie op MiekjeS88

Oordopjes 🤣
🤣 ja die heb ik al. Ik twijfel wat wijsheid is om te doen. Moet ik het negeren of juist iets van zeggen. 🤷‍♀️

24 dagen geleden

Reactie op Emmily23

🤣 ja die heb ik al. Ik twijfel wat wijsheid is om te doen. Moet ik het neg ...
Negeren werkt bij ons altijd beter en als ze op een zachtere manier reageert dan heel enthousiast reageren. Dan is het leuke van het gillen er snel af 🤣 maar m'n jongste vindt het ook erggg leuk om te gillen

18 dagen geleden

Hier ook! Hij gooit zichzelf nu ook naar achter & gaat helemaal trappen en overstrekken van boosheid. 😂 Vind het echt bizar hoe klein ze dit al zo goed kunnen laten blijken😂😂. Wij gaan het ook maar negeren, hopelijk is dat overstrekken enzo dan snel klaar 🙃