15 Reacties

8 maanden geleden

Ik heb sinds kort de gazelle bloom 380 en geniet er elke dag van! Ik heb er ook een Thule fietskar achter waar ze ook beiden lekker droog en uit wind zitten en als straks de kleine zelf kan zitten kunnen we of met de zitjes of als we eropuit gaan met de fietskar die dan meteen als wandelwagen functioneert ik vind het geweldig 😊

8 maanden geleden

Ik heb de Gazelle Bloom C7. Heel blij mee!!

8 maanden geleden

Ik heb de Stella Fiore, had in aanbieding voor 1500 euro gekocht. Ben erg tevreden! Staat heel stabiel en fietst lekker

8 maanden geleden

Ik ben de gazelle bloom 380. Heel tevreden over!

8 maanden geleden

Ik heb de Batavus mombike. Super blij mee!

8 maanden geleden

Wij hebben er een van cortina e-u4 volgens mij is dit de normale damesfiets met midden motor. Maar hier heb je ook de Family variant van. Middenmotor is wel fijn, merk je minder van dan wanneer je een voorwielmotor hebt met de stabiliteit en sturen.

8 maanden geleden

Cortina E-Common Family heb ik in de schuur klaar staan, kan niet wachten!!!! Hij fietste echt geweldig met de proefrit namelijk 😍

8 maanden geleden

Ik heb sinds 3 weken ook de gazelle bloom. ZO blij mee! Lekker stevig, genoeg ruimte voor een voorzitje. Stuurslot en staat heel stevig op de standaard. (Vind ik belangrijk als je je kindje erin zet enzo)

8 maanden geleden

Giant fiets. Vind hem heel fijn. Ook gekozen omdat de winkel vlakbij zit als er eventueel wat is.

8 maanden geleden

Giant fiets. Vind hem heel fijn. Ook gekozen omdat de winkel vlakbij zit al ...
Slim ja, hier zit idd ook een cortina punt op 5min lopen. En hij was erg in de aanbieding afgelopen herfst.

8 maanden geleden

Reactie op EsAaEn

Slim ja, hier zit idd ook een cortina punt op 5min lopen. En hij was erg in ...
Ja m’n vriendin heeft elders een bakfiets gekocht, elektrische, die moest al meermaals lopend met dat kreng die kant op 🥹 dat wilde ik voorkomen. Ja fietsen kan ook, maar ik heb een hekel aan fietsen 😂 maar ❤️ elektrisch fietsen.

8 maanden geleden

Reactie op Kiwi-aardbei-smoothie

Ik heb sinds kort de gazelle bloom 380 en geniet er elke dag van! Ik heb er ...
Hier ook een thule fietskar, wat een wereld ding!🥰 mn zoontje vind t heerlijk!

8 maanden geleden

Reactie op 00me00

Hier ook een thule fietskar, wat een wereld ding!🥰 mn zoontje vind t heerl ...
Echt geweldig toch ?! Baal er oprecht van dat ik hem nu pas ontdekt heb na die Babboe bakfiets .. zoveeel praktischer en fiets 10000x beter

8 maanden geleden

Reactie op Kiwi-aardbei-smoothie

Echt geweldig toch ?! Baal er oprecht van dat ik hem nu pas ontdekt heb na ...
Ik ben achteraf blij dat ik niet voor de bakfiets heb gekozen😅 Zat toen die tijd erg te twijfelen wat nou het handigst zou zijn. Toen voor fietskar gekozen.. maar ben er onwijs blij mee!

8 maanden geleden

Reactie op 00me00

Ik ben achteraf blij dat ik niet voor de bakfiets heb gekozen😅 Zat toen d ...
Terecht 😝