19 Reacties

23 dagen geleden

Bij ons helpt het enorm in slaap te komen en staat dus de gehele tijd aan als ze slaapt

23 dagen geleden

Gebruik deze al vanaf ze geboren is 10 maanden terug en nogsteeds iedere dag gebruik ik hem. Als ik ergens naartoe ga en ze moet slapen in de wagen etc. ideaaaallll!!!

22 dagen geleden

Bij ons helpt het dan niet, hij wordt meer hyperhefocust. Denk dat het afhangt wat voor kind je hebt. Bij sommige kinderen helpt het wel omwille van constant hetzelfde geluid. Bij ons begint hij net te spelen en te reageren op het geluid. We gebruikten ervoor wel de moonie en op een gegeven moment werkte het dus ook niet meer en begon hij ermee te spelen 🤷🏻‍♀️ kunnen dus geen knuffels of wat dan ook in zijn bedje laten 😂

22 dagen geleden

Hier een zoontje van 4,5 die nu deze ruis gebruikt voor de nacht. Helpt enorm! Hierdoor is hij niet afgeleid voor omgevingsgeluiden of het huilen van z'n broertje (10mnd). Daarnaast slaapt hij in een slaaptunnel wat heel goed werkt en heeft hij een slaaplampje. Er schijnt een rood maantje als hij moet slapen, en wordt een zonnetje als hij eruit mag. Dit hebben we al sinds hij 1,5 / 2 jaar is. Dat maakt het visueel en duidelijk wanneer het dag is en wanneer nacht. Omdat ze nog totaal geen benul van tijd hebben! Misschien is dat ook wat voor jou kindje? Succes 🩵

22 dagen geleden

Reactie op Rosanne31

Hier een zoontje van 4,5 die nu deze ruis gebruikt voor de nacht. Helpt eno ...
Dat is een goeie, die ga ik uitproberen. Wat is de naam van dat rood lichtje

22 dagen geleden

Ik had zelf de zazu white noise gebruikt. In het ziekenhuis werkte ze daar mee op de neonatologie afdeling waar mijn dochter 48 uur heeft gelegen en werkt perfect.

22 dagen geleden

Reactie op Umm Rayaen

Dat is een goeie, die ga ik uitproberen. Wat is de naam van dat rood lichtj ...

22 dagen geleden

Wij hebben er 1, helpt niet bij doorslapen trouwens 🤣 En, irritatiepuntje: als je m harder wilt zetten en hij kan niet harder heeft hij een harde piep af. Waar mijn baby dan altijd van wakker wordt of uit zn slaperigheid komt.

21 dagen geleden

Reactie op Rosanne31

Hier een zoontje van 4,5 die nu deze ruis gebruikt voor de nacht. Helpt eno ...
Wat grappig. Wij doen precies hetzelfde en vinden het nog zo fijn voor onze dochter vsn 3 jaar

21 dagen geleden

Hier heel blij mee. Aangeschaft met 5 maanden (want dieptepunt) en ze gaat er wel lekker op! Daarnaast dempt het ook de geluiden van haar oudere zus. Wist ook niet zeker of het het geld waard was maar wat ik wel fijn vond is dat je het via Numsy uit kan proberen.

21 dagen geleden

Reactie op Moesje3

Wij hebben er 1, helpt niet bij doorslapen trouwens 🤣 En, irritatiepuntje ...
Is dat de Numsy??

21 dagen geleden

Onze dochter slaapt er mee sinds ze een maand is denk ik. Misschien iets eerder. Het werkt voor haar echt super (en voor ons tot zeven maanden ook 😂 jammer dat ze nu op haar eigen kamer slaapt)

21 dagen geleden

Reactie op EsAaEn

Is dat de Numsy??
Nee

21 dagen geleden

Reactie op WildYoungBilly

Onze dochter slaapt er mee sinds ze een maand is denk ik. Misschien iets ee ...
Ik mis hem ook 🥲😂😂😂

20 dagen geleden

Wij gebruiken numsy mini. Superhandig ding, batterij is nu na 3 maand nog top. Elke dag 1u laden en houdt dan gemakkelijk 14-15u. Ik kan het alleen maar aanraden eigenlijk. Wij hebben het aangeschaft wanneer ze een slaapregressie doormaakte. Gezien onze vloer echt fel kraakt boven, werd ze wakker als we maar even bewogen. Met de white noise nu slaapt ze supergoed! Ook met een storm onlangs heeft ze gewoon doorgeslapen😜 prijs-kwaliteit is top 👌🏻

15 dagen geleden

Mijn kleine heb ik het vanaf de 1e week gebruikt. Hij heeft mij npg steeds nodig om in slaap te vallen maar als hij eenmaal slaapt is white noise het geluid wat hem comfort geeft en alle omgevingsgeluiden te dempen als het ware. Maar ik zeg erbij; zodra hij het ruisje hoort weet hij dat het slaaptijd is en draait hij el lekker met zn hoofd of op zn zij om te slapen... ik ben er zo aan gewend inmiddels: ik hoor het niet eens meer hahaha maar ik vind t ook lekker om mee te slapen.

13 dagen geleden

Bij ons beide zoons de numsy gebruikt, voor de jongste nog steeds in gebruik. Hier werkt het perfect. Twee kleine minpuntjes, hij maakt een hard geluidje als je hem perongeluk harder wil zetten en hij kan niet harder en na ca 11 uren aan gaat hij uit, dus wanneer hij eindelijk eens een keer uit wil slapen wordt hij wakker omdat de numsy uit gaat🙈😂

13 dagen geleden

Reactie op Boer93

Bij ons beide zoons de numsy gebruikt, voor de jongste nog steeds in gebrui ...
O de numsy die wij hebbenkan echt 72 uur non stop aan 🤣

10 dagen geleden

O de numsy die wij hebbenkan echt 72 uur non stop aan 🤣
Dan hebben wij vast een oudere/andere versie🙈