6 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb het toendertijd bij het cb gevraagd en die hebben ons toen in contact gebracht met een pedagoog. Zelfde principe en dit valt ook onder je zorgverzekering ☺️. Ik weet maar al te goed wat slaapproblemen voor impact kunnen hebben. Bij ons is het ineens vanaf 8 maanden goed gegaan.
4 maanden geleden
Oh lieve mama, zooo pittig. Wij hadden met onze 2e 2jaar lang slaapproblemen. Achteraf had ik eerder hulp moeten inschakelen . Als je er zo diep in zit kan je zelf ook niet meer echt verandering brengen, want het is zo zwaar.
Ik heb zelf een goed gevoel bij liefdevan een moeder en bureau van slaap. Zij kijken op een liefdevolle manier naar het probleem en oplossing. Maar, geen ervaring mee.
4 maanden geleden
Jeetje wat pittig voor jullie!! Je hebt ook slaapcoaches die werken no cure, no pay basis dus dan betaal je alleen als het probleem is opgelost. Misschien kan je daar even op zoeken? Ik heb zelf geen ervaring, alleen een keer een webinar gevolgd van iemand die dat aanbood.
Zelf even bij de buren aanbellen om aan te geven dat je ermee zit, is vaak beter dan afwachten totdat het voor hen teveel wordt. Misschien kan je ze voor de grap een setje oordopjes geven.
Heel veel sterkte! Op naar een oplossing!
4 maanden geleden
Wij hebben de cursus van liefde van een moeder gedaan. Heb hiervoor ook kort de maandelijkse cursus van de sleepwellcoach gedaan maar dat paste minder bij ons en ons kindje.
Hier ook 9 maanden lang strijd bij ieder slaapje, alleen in onze armen in slaap vallen én slapen. Uiteindelijk heel langzaam verbetering, met tips van haar Instagram. Toen ook de cursus gaan doen en heeft ook echt nog wel wat inzichten gegeven, al deden we het meeste al.
Nu valt ze nogsteeds tegen ons aan in slaap, maar kunnen we haar weg leggen en huilt ze amper, ja als ze haar dag niet heeft oid. Maar veel vaker niet dan wel. Terwijl ze eerst al volledig overstuur raakte van het idee van slapen. Snachts is ze nogsteeds heel vaak wakker. Dit zie ik voorlopig niet veranderen. Maar ook snachts huilt ze veel minder dan ze deed als ze weer moest slapen.
Als je er toch geld aan uit gaat geven, zoek dan iets of iemand die bij jullie gevoel past!
4 maanden geleden
Hai, hier hetzelfde probleem. Mijn zoon huilt alleen niet (gelukkig) maar is gewoon klaar wakker en gaat spelen e.d. en gewoon niet meer slapen. Wil
Sommige nachten ook constant drinken. Ben er vannacht weer 6 x uit geweest.
Wij hebben 2 x een slaap coach waarvan 1 ook pedagoog is ingehuurd. We zijn er niet mee geholpen qua slaap. Maar ik ben me zelf wel sterker gaan voelen en minder onzeker.
We hebben de wakkertijden aangepast naar 2-3-4 en wat kleine dingen die wij niet goed deden. Maar nee echt verschil heeft het niet gemaakt. Helaas
Maar bij vriendinnen van mij juist weer wel. Het is lastigs je kan het altijd een keer proberen als is het niet goedkoop wij zijn in totaal al 500 euro kwijt.