6 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb het toendertijd bij het cb gevraagd en die hebben ons toen in contact gebracht met een pedagoog. Zelfde principe en dit valt ook onder je zorgverzekering ☺️. Ik weet maar al te goed wat slaapproblemen voor impact kunnen hebben. Bij ons is het ineens vanaf 8 maanden goed gegaan.
4 maanden geleden
Oh lieve mama, zooo pittig. Wij hadden met onze 2e 2jaar lang slaapproblemen. Achteraf had ik eerder hulp moeten inschakelen . Als je er zo diep in zit kan je zelf ook niet meer echt verandering brengen, want het is zo zwaar.
Ik heb zelf een goed gevoel bij liefdevan een moeder en bureau van slaap. Zij kijken op een liefdevolle manier naar het probleem en oplossing. Maar, geen ervaring mee.
4 maanden geleden
Jeetje wat pittig voor jullie!! Je hebt ook slaapcoaches die werken no cure, no pay basis dus dan betaal je alleen als het probleem is opgelost. Misschien kan je daar even op zoeken? Ik heb zelf geen ervaring, alleen een keer een webinar gevolgd van iemand die dat aanbood.
Zelf even bij de buren aanbellen om aan te geven dat je ermee zit, is vaak beter dan afwachten totdat het voor hen teveel wordt. Misschien kan je ze voor de grap een setje oordopjes geven.
Heel veel sterkte! Op naar een oplossing!
4 maanden geleden
Wij hebben de cursus van liefde van een moeder gedaan. Heb hiervoor ook kort de maandelijkse cursus van de sleepwellcoach gedaan maar dat paste minder bij ons en ons kindje.
Hier ook 9 maanden lang strijd bij ieder slaapje, alleen in onze armen in slaap vallen én slapen. Uiteindelijk heel langzaam verbetering, met tips van haar Instagram. Toen ook de cursus gaan doen en heeft ook echt nog wel wat inzichten gegeven, al deden we het meeste al.