6 Reacties

3 maanden geleden

Goedemorgen, Dit lijkt me niet meer dan terecht om aan te geven. Het gaat om jullie zoontje en je wilt dat hij veilig is. Je wenst hun een fijne dag. Deze zou zo maar kunnen worden overschaduwd door een ongeval. Daar zit niemand op te wachten. Hoe reageerde je ex partner?

3 maanden geleden

Reactie op Ellen11

Goedemorgen, Dit lijkt me niet meer dan terecht om aan te geven. Het gaat ...
Bedankt voor je reactie, Hij vond uiteraard dat ik overdreef omdat het ‘maar 2 flesjes’ waren en zijn vriendin was erbij, ik weet overigens van die vriendin dus niet hoeveel zij gedronken had. Ik zei dat dit dan nog steeds onveilig is en schetste het beeld dat je ook niet gaat autorijden met 2 drankjes op en een kind op schoot. Hij zei dat hij dit anders ziet en dat het meer dan veilig was en is daarna boos vertrokken.

3 maanden geleden

Ik wil hier trouwens ook aan toevoegen, kind had alleen maar kort mouwen en een korte broek aan op de boot, ik zat dezelfde dag buiten met een trui omdat ik het te fris vond. Hij had ook wel een zwemvest aan, maar ik denk ook puur toeval omdat ik de week ervoor hier nog op heb geattendeerd

3 maanden geleden

Reactie op RJ.2023

Bedankt voor je reactie, Hij vond uiteraard dat ik overdreef omdat het ‘ma ...
Wat jammer dat hij boos is vertrokken. Wel goed dat je hem geattendeerd hebt. Je bent niet uit op ruzie. Maar wil wel de veiligheid van jullie kind voorop zetten. Helaas kun je meer niet doen voor nu. Geef zelf vooral het voorbeeld hoe je het graag zou willen. En bedank hem dat hij naar je heeft geluisterd.

3 maanden geleden

Ik denk dat mijn ex dan een probleem had gehad met mij, m’n huidige vriend + mn ouders. Nee, niet oké!

3 maanden geleden

Je kan niet overdrijven als het om de veiligheid van je kind gaat ❤️