6 Reacties
4 maanden geleden
Hier ook erg herkenbaar!! Sinds een paar weekjes hangt hij aan m'n been, jammert hij, en wordt hij vaak huilend wakker en vroeg (5 uur).. daarvoor was het 6u half 7. Hij maakt ook een mega ontwikkeling door merk ik. Wil staan, probeert te lopen, praten, etc. Er gaat veel in zo'n koppie om denk ik dan! Maar inderdaad zeker vermoeiend soms..
Ook het eten is deze tijd echt drama, brood gaat er super in maar fruit of warm eten ho maar. Alles komt uit z'n mond en hij gooit het met grof geweld een end van zich af haha! Herkenbaar ook?
Denk inderdaad echt een fase..heel herkenbaar ook van m'n andere zoontje.
Even doorzetten!!! 💪
4 maanden geleden
Reactie op Rosanne31
Hier ook erg herkenbaar!! Sinds een paar weekjes hangt hij aan m'n been, ja ...
Jaa heel herkenbaar. Als ik in de keuken sta hangt hij zo aan mijn been en aan de keukenkastjes😅 het eten is echt een drama hier, eet alleen banaan en boterham en groente gaan er gewoon niet in terwijl hij altijd een hongerige baby was..
Denk dat het ook een ontwikkelingsfase is want hij kan al aan 1 hand lopen en probeert zelfstandig op te trekken zonder meubels of iets
4 maanden geleden
Hier precies het zelfde alleen heeft hij zijn vier kiesjes al, al kwijlt hij weer erg veel erg bijterig zou bijna denken dat er nog een tandje komt geen idee welke
Is erg mieperig en kan uit het niks ineens huilen komt bij je staan en gaat net zo lang stuiteren tot ik hem op schoot til en als die dan zit is het twee tellen en gaat hij weer weg slapen gaat voor als nog goed maar wel erg vermoeid
4 maanden geleden
Reactie op Rosanne31
Hier ook erg herkenbaar!! Sinds een paar weekjes hangt hij aan m'n been, ja ...
Omg dat met grof geweld door de kamer heen smijten is hier ook echt een ding😅
Verder inderdaad snel boos/gefrustreerd. Hij wil meer maar t lukt niet.
Boos met eten. Boos als ik nee zeg. Wil bij mama zitten maar nee toch ook weer niet.
Ik hoop heel erg op een fase idd.. want vind t best pittig🙃