9 Reacties

5 maanden geleden

Zeeman, valt perfect (uiteraard valt het ene net iets anders dan het andere). Kwaliteit okay, goed genoeg. Bij veel wassen zie je het wel echt veranderen. De grotere maten zijn (in mijn beleving) beter dan de echte babymaatjes. H&M, valt perfect! Zit helaas niet in de buurt dus ik koop hier online. HEMA, valt wat groter. Maar vind dat wel fijn want zijn vaak dubbele maten dus kan er wat langer mee doen. Kwalitatief ook erg goed, gaat lang mee. Vind de printjes enz ook altijd wel leuk. Ben zelf meer van het effen maar van de HEMA kan ik het wel hebben. Verder zijn de setjes altijd lastig, gezien mijn kleine zijn bovenkant een maat verschilt van zijn onderkant. Maar dit is echt even zoeken en passen en meten enz. Pr茅natal, idem als de HEMA. Valt goed en met de dubbele maten kunnen we er net wat langer mee doen. Vind de kwaliteit wel heel fijn, vooral omdat daar veel stretchy is en mijn kleintje dit beter (ver)draagt. Calvin Klein en Tommy Hilfiger, valt strak. Staat wel erg mooi. Weet niet waar jij je spulletjes koopt maar probeer het uit. De taboe op Wibra en Zeeman is gelukkig niet meer, en ze hebben echt oprecht hele hele leuke dingen. Veel koopplezier 馃グ

5 maanden geleden

Ik ben enorm fan van: Feetje: valt wat klein, maar doet onze dochter ook weer lang mee! Dirkje: valt smal maar lang! Z8: valt op maat Hema: valt soms wat groot Zara: vind ik heel wisselend hoe het valt Quapi: valt klein Bess: valt op maat Zeeman: valt op maat Wibra: valt op maat Wat duurdere merken (scoor ik altijd via Vinted): Bobo Choses: valt op maat Tiny Cottons: valt op maat Piupiuchick: valt op maat

5 maanden geleden

Feetje is mijn absolute favoriet, valt volgens mij vrij klein/smal. (Tip: ik koop het nieuw/zgan op Vinted, scheelt vaak meer dan de helft!)

5 maanden geleden

Onze meisjes zijn allebei redelijk smal dus mijn favo merkjes vallen ook redelijk smal; Dirkje, Koko noko, noppies Gap blijft ook erg mooi maar valt wel wat ruimer

5 maanden geleden

Ik vind Little Indians heel leuk! Net ff anders maar wel rustige kleuren en goede kwaliteit

5 maanden geleden

- Zara -house of Jamie ( via Vinted of de sample sale) -mini Rodini ( ook Vinted)

5 maanden geleden

Z8, valt op maat vind ik.

5 maanden geleden

Ik heb meeste vd hema en v&d. Veel nog van zijn oudere broer maar die was groter en zwaarder, zeker bij broekjes nu soms te wijd bij de buik of te kort bij de benen 馃槄

5 maanden geleden

Flinq, c&a, Dirkje, feestje, noppies