21 Reacties
2 maanden geleden
Deze! Elke bladzijde krijgt er een sterretje bij en hier zit een echt lampje in, super leuk!
2 maanden geleden
Reactie op CeFamke
Bij ons alle boer Boris boeken (ze doet bij ieder dier het geluid na) en ze ...
Dat klinkt heel leuk, ik ga eens kijken dankje!
2 maanden geleden
Reactie op HetSteenbokje
Deze! Elke bladzijde krijgt er een sterretje bij en hier zit een echt lampj ...
Haha ja die hebben wij ook, dikke hit ook ja. We hebben haar geleerd dat ze de sterren uit kan blazen bij 5 sterretjes. Soms als ze nu het boek ziet begint ze al te blazen 😆
2 maanden geleden
Reactie op AniekdV
Paco! Alles van Paco muziekboekjes. Paco en de jazzband, Paco is een rockst ...
Klinkt leuk!!! O en magneetboek ga ik eens opzoeken. Dankje!!
2 maanden geleden
Nog even achter de oortjes kriebelen. Onze dochter snapt precies wat er moet gebeuren op iedere bladzijde. Kussen opschudden (schudt ze met het boek), kriebelen bij de oortjes, over het ruggetje aaien, konijn een kusje geven. Zo leuk!!
2 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Wij voeden onze dochter 2-talig op, Engels en Nederlands. En haar absolute ...
Leuk! Ons kindje groeit ook tweetalig op. T boekje wat ik net voor jouw reactie deelde, hebben wij dan ook in t engels. Is ook daarin een echte aanrader, rijmt prachtig. 10 minutes to bed little dinosaur ♡
2 maanden geleden
Hier is Coco kan het ook groot favoriet! Coco en het gekke ding vind ze dan ook fantastisch.
Andere favoriet is Wij gaan op berenjacht.
Ook een hit:
- We hebben er een geitje bij (en dan vooral zingend voorlezen a.d.h.v. het liedje wat op YouTube staat)
- Nijntje en Nina
- Ssst de tijger slaapt!
- Rambamboelie
- Gonnie en Gijsje
2 maanden geleden
Gevaarlijk topic dit. Waar ik ooit te veel schoenen kocht , heb ik nu een kinderboeken probleem..
De bedtijdbeer is hier een van de favorieten.
Leuke tip: bij stichting geef om elkaar kun je voor 5 euro een boek kopen en wordt dat boek ook gedoneerde aan gezinnen die in armoede leven!
2 maanden geleden
Hier diverse boeken geprobeerd maar toont weinig tot geen interesse gisteren avond keek hij voor het eerst naar de dino popup boek