21 Reacties
8 maanden geleden
Ik wil hem graag voorop als dat met m’n fiets gaat en dan de Bobike zitting kopen
8 maanden geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Dit hebben wij ook gedaan :) is misschien maar voor paar maandjes, maar met ...
Lijkt me een fijner gevoel om hem te zien 🤣🤗 en kunnen kroelen enzo … voor hem denk ook leuker!
8 maanden geleden
Reactie op ZoZ0nd4g
Ja en het idee dat je samen een beetje de wereld ontdekt of zo? Haha
Nahhhh ja😻
8 maanden geleden
Hier hebben de oudste beide eerst voorop gezeten, zo gezellig. Heerlijk geklets en alles aanwijzen en later benoemen. Dat gaat achterop gewoon door overigens maar eerst voorop is wel heel leuk.
8 maanden geleden
Ik wil hem graag voorop als dat met m’n fiets gaat en dan de Bobike zitting ...
Mag ik vragen waarom je voor bobike gaat? Toen ik de stoeltjes met elkaar ging vergelijken en zag dat Bobike een 3-punts gordel heeft, en Yepp en Urban Iki een 5-puntsgordel, was ik snel om. Veiligheid voor alles!
8 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Mag ik vragen waarom je voor bobike gaat? Toen ik de stoeltjes met elkaar g ...
Daar niet eens in verdiept eigenlijk, maar goeie! Thanks. Ga dit meenemen tijdens uitzieken van het stoeltje 😵❤️
8 maanden geleden
Reactie op pameloe
Overigens staat op de site van urban iki dat vanaf 9 maand ook het achterzi ...
Het gaat niet om leeftijd maar om gewicht bij voorzitje. Een kind van 3 voorop is (vaak) veelste zwaar en groot op je stuur. Het is echt een uitzondering als dat nog kan.
Desalniettemin zou ik ook voorzitje kopen. Het is fijn om je kindje te zien zolang het kan en kletsen gaat ook makkelijker straks :)
8 maanden geleden
Wij hebben een voor en achterzitje van hetzelfde merk (Yepp) en zelfde kleur. Ze is nu al een aantal keren meegeweest op het voorzitje.
Ik had zo’n fietsplan op werk, waarbij ik omgerekend tot 1500 euro 50% korting via belastingvoordeel krijg op fiets en fietsaccessoires. Heb dus voor de helft van t geld gekocht: een fiets, mand, fietstassen, voorzitje en achterzitje, windscherm, slaaprol voor het voorzitje, buggydrager en een extra kettingslot. Wel de moeite waard om te checken misschien!
8 maanden geleden
Reactie op Joli
Wij willen ook een fietshelm kopen voor de baby. Heeft iemand tips? Er zijn ...
In de allerkleinste maten zijn er niet zoveel, vanaf 44cm hoofd omtrek zegmaar. Dan heb je vooral Urban Iki of Bobike en op Amazon staan nog wat leuke in die maat. Die zijn wat kleurrijker met prints.
8 maanden geleden
Reactie op Joli
Wij willen ook een fietshelm kopen voor de baby. Heeft iemand tips? Er zijn ...
Ik ging vorige week langs de fietsenzaak om een helmpje te kopen, maar zij adviseerden echt even langs te komen met het kindje zodat ze kunnen passen. Ene helm schijnt meer voor rond hoofd te zijn, andere beter te passen bij eivormig hoofd etc. Dus deze week maar even terug met de kleine erbij.