8 Reacties

5 maanden geleden

Misschien cafeïnevrije thee proberen?

5 maanden geleden

Hier wilt ze ook niks meer van melk hebben, we bieden water, thee, en pakjes melk aan. Alle beetjes helpen

5 maanden geleden

Die van mij krijgt nu in de middag halfvolle melk en voor de rest flesvoeding, diksap en water/thee

5 maanden geleden

Misschien kan je de hoeveelheid schepjes minderen en meer water aanbieden? Wellicht is 180+6 te veel / vullend en is ze meer toe aan vast voedsel. Dan zou je bijvoorbeeld 150+3 of 4 schepjes kunnen doen. Dat helpt hier wel goed:)

5 maanden geleden

Hier word nog maar 1 fles geaccepteerd😅, voor de rest minimaal slokjes thee/diksap/water. Geef hem maar 2 keer per dag fruit/komkommer, zodat hij daar nog wat vocht uit haalt..

5 maanden geleden

Ohh nou hier ook hoor, ik ga me er niet druk over, biedt regelmatig ander drinken aan dus hij zal het zo toch zelf een beetje moeten regelen. Het is logisch dat ze de fles wat gaan weigeren, zo bouwen ze zelf af.. ik ga er gewoon in mee en maak een flesje met 30cc en 1 schepje minder als er structureel over blijft.

5 maanden geleden

Hier krijgt die alleen met slapen gaan nog 120+4 en dat is volgens het cb prima Dit omdat hij ‘s morgens 150/5 of 180/6 pap met weetabix eet

5 maanden geleden

Hij drinkt wel uit zichzelf zo’n 300 ml water per dag (soms meer) weg uit z’n rietjesfles