7 Reacties

8 maanden geleden

Nee hoor mijn zoontje weigert als sinds 6 maanden de fles. Hij krijgt 3x per dag 90 cc en daarom hou ik de fles van 22.00 er nog in die is 120 cc. Het hangt ervan af of hij zin heeft. Soms gaat dat ook lang niet op. Hij krijgt elke dag een paar happen yoghurt of vla. En van het cb heb ik gehoord dat ik 300 ml melk mag toevoegen. Dus daar ben ik langzaam mee begonnen. Niet druk maken. Wij hadden dat vroeger ook niet en wij leven ook nog. Lekker je gevoel volgen.

8 maanden geleden

Ik zou een rietjesbeker proberen :)

8 maanden geleden

Hier van de 1 op de andere dag van 1200-1500 ml naar maximaal 600-800 per dag gegaan en daar komen we nu soms niet eens meer aan…. Maar hij is happy en groeit goed dus dikke prima. Hij drinkt water en eet verder goed..

8 maanden geleden

Hier gaat het de ene dag redelijk en de andere dag minder... Ze krijgt sochtends pap van de fles van 180+6, die gaat meestal drie kwart op. Dan de fles rond 11:00, gaat soms bijna leeg, soms tot de helft. Ook 180+6. Om 18:30 krijgt ze ook nog een keer 180+6. Die gaat ook heel wisselend. Denk dat we gemiddeld op zo'n 400/500 per dag zitten wat ze binnen krijgt... Ze drinkt wel veel water of roosvicee en eet ook veel fruit, brood en avondeten. CB zei dat het dan prima was en dat ze nu gewoon minder melk nodig gaat hebben.

8 maanden geleden

Dankjulliewel voor jullie berichtjes. Ze eet wel graag haar groente en fruit + brood dus dan zal ik me er niet te druk om maken

8 maanden geleden

Reactie op Leentje94

Dankjulliewel voor jullie berichtjes. Ze eet wel graag haar groente en fru ...
Is het inmiddels al veranderd? Baby hier bijna 9 maanden en drinkt ook ineens een stuk minder..

8 maanden geleden

Reactie op Samantha457

Is het inmiddels al veranderd? Baby hier bijna 9 maanden en drinkt ook inee ...
Ze drinkt nu wel beter haar flessen. Scheen dus dat er 2 tandjes door kwamen 😊