Is jouw baby al geboren? Laat het hieronder weten!
Dat kan door bijvoorbeeld het volgende te vermelden;
-Naam
-Datum
-Gewicht/lengte
-Met hoeveel weken geboren
-Foto’s als je dat prettig vindt
-Bevallingsverhaal
PS: Laten we het topic overzichtelijk houden door alleen te reageren als je kindje is geboren.
Reactie op een bevalling zien we graag met een like! ❤️
Er is een topic om beval verhalen te delen/ op te reageren.
https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-juni-2023/beval-verhalen-X9zQ9A?page=1
Losse topics zullen worden gesloten en reacties op de geboortes (hoe fijn de felicitaties ook zijn) verwijderd.
Ela roos💗
01-07-2023
19:00 uur
3720 gram
48 cm
40+4
Een droombevalling van 2 uur.
mijn wens om na een eerdere keizersnede vaginaal te bevallen is uitgekomen😇
- Leona
- 28 juni 2023
- 3690 gram, 53 cm
- 40+1
- Thuisbevalling die in totaal iets meer dan 6 uurtjes geduurd heeft (kort weeën gehad, redelijk lange persfase). Veel bloed verloren en placenta die niet geboren wilde worden, toen de Ambu er was kwam de placenta gelukkig toch en mochten we thuisblijven. Ik kijk er positief op terug !
Oh wauw gefeliciteerd! Dat is ook mijn droom ben vandaag ook 40+4 kwam het ...
Dankjewel! Spontane bevalling! Inleiding wilde ik niet.. alleen evt bij 41 weken strippen.. maar ze is spontaan geboren bij 40+4😊. Hopelijk lukt het jou ook. Succes!
Daan Eli 🩵
26 juni 2023
3595 gram
52 cm
40 weken
Half 3 in de nacht vliezen gebroken, half 6 startte de weeën, om 10:20 uur is Daan geboren. Hele fijne bevalling. Helaas daarna een bloeding waardoor het herstel langer duurt.
Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk om nog een Dane te zien! 😍😃
Ja haha dankjewel! Ik zag hem toen bij jullie ook voorbij komen en dacht dat is wel heel toevallig. Die hebben wij ook! Had de naam namelijk nog nooit ergens eerder gezien of gehoord ☺️