349 Reacties
één jaar geleden
🩷 Scottie
📆 27 juni 2023
🕦 22:40
⚖️ 3150 gram
📏 46 cm
Stortbevalling! Om 17:00 voor de 3e keer gestript met 5 cm ontsluiting, 18:30 begin lichte weeën (toen naar ziekenhuis), echte weeën kwamen niet op gang toen 21:10 handmatig vliezen gebroken, half uur later 21:40 begin weeënstorm, 22:30 begin persweeën en om 22:40 ons meisje geboren in bad🩷
één jaar geleden
Reactie op Chezza
James
03-03-2023
695 gram
26+6
Met 25+2 ben ik opgenomen in het AMC omdat e ...
Zo benieuwd hoe het met jullie gaat 🙏🏻❤️
één jaar geleden
Reactie op Debbie1208
💗 Luna Amy
📅 22 juni 2023 40+6
🕰️ 03:03
⚖️ 3375 gr
📏 52 cm
Helemaal mee eens, ook benieuwd naar! 🙏
één jaar geleden
Zo benieuwd hoe het met jullie gaat 🙏🏻❤️
Hi! Sorry voor mijn late reactie, ik zie je berichtje nu pas. Wat lief dat je nog aan ons denkt ❤️
James is na ruim 4 maanden ziekenhuis eindelijk thuisgekomen, op 7 juli. Daarna zijn we ruim acht weken intens met James bezig geweest om hem te laten wennen aan thuis. Hij trok dat heel slecht en we hebben echt wel een moeilijke periode thuis gehad. We worden nog veel teruggezien door een speciale fysiotherapeut en de kinderarts dus het is fijn om daar onze zorgen mee te kunnen delen. Sinds begin oktober is hij steeds meer ontspannen en voelt hij zich ook echt ‘thuis’ in ons huis. Mijn partner en ik hebben ontzettend veel meegemaakt en gezien en de emmer zit als het ware vol. Als de (schoon)familie weer eens met een advies komt, is het lontje erg kort 😉 ik krijg binnenkort traumaverwerking, omdat ik veel flashbacks heb en nachtmerries. We kunnen niet veel mensen zien ivm infectiegevaar icm met James zijn slechte longen en kwetsbare luchtwegen, dus we leven nog steeds behoorlijk geïsoleerd. MAAR!: voor dit alles hebben we inmiddels een ontzettend blij ventje in huis die de oren van ons hoofd afkletst. Hij is druk met rollen, alles proeven wat wij eten en vindt het heel fijn om interactie te hebben met ons. We dansen veel met hem door de woonkamer en zetten hem in de keuken in ‘zijn’ stoel tijdens het koken. Dat is echt zijn plekje en het liefst zit hij de hele dag erin. Hij ontwikkelt zich goed en heeft plezier in alles wat hij doet en ontdekt.
Het is pittig, en dat blijft het voorlopig nog wel. We hebben nog veel ritjes naar het ziekenhuis, maar we zijn zo ongelooflijk dankbaar dat ze alles op alles hebben gezet op de NICU én megatrots op onze kleine vechter. Begonnen met +/- 700 gram en nu bijna 6 kilo. Hij trekt de nacht goed door, dat geeft ons gelukkig ook wat nachtrust. Hij heeft, door de lange periode van beademen en ademhalingsondersteuning, ernstige longschade. Wat dat precies zal betekenen voor de toekomst weten we nog niet. Dat gaan ze ooit eens meten. Al met al, hebben we het best wel een beetje op de rit gekregen ❤️🍀 echt heel lief dat je aan ons hebt gedacht, dank je wel ❤️
één jaar geleden
Reactie op Chezza
Hi! Sorry voor mijn late reactie, ik zie je berichtje nu pas. Wat lief dat ...
Ach wat een onwijs lief, mooi en vrolijk mannetje. Ik wens jullie heel veel geluk toe ❤️ Fijn om van je te horen!
7 maanden geleden
Hoi allemaal, ik weet niet of het hier mag dus verwijder het gerust als het niet gepast is maar er zijn zoveel mensen hier die met me mee hebben geleefd door James zijn vroeggeboorte dat ik graag een update wilde geven. Want, James heeft op 3 maart zijn eerste verjaardag gevierd. En man, wat was dat emotioneel 🥹 het is en blijft een lichtgewicht, ondanks dat hij eet als een puber, maar hij doet het heel goed. Zijn longen blijven kwetsbaar en geven me nog de nodige zorgen bij een verkoudheid 😅 hij heeft het het afgelopen jaar zo goed gedaan, dat de kinderarts akkoord heeft gegeven voor de kinderopvang en krijgt binnenkort zijn laatste vaccinatie tegen RS - die krijgt hij maandelijks. Dit zijn zulke mijlpalen 🎉 echt onvoorstelbaar om te bedenken hoe ik een jaar geleden elke dag moest overleven en er nu een vrolijk kereltje me elke dag verblijdt met zijn schaterlachjes ❤️ veel liefs!
7 maanden geleden
Reactie op Chezza
Hoi allemaal, ik weet niet of het hier mag dus verwijder het gerust als het ...
Wat ontzettend fijn te lezen. Het is een superknap en sterk kereltje. Dat heeft hij ongetwijfeld van zijn ouders, want wat mogen jullie fier zijn op julliezelf en jullie knappe man! Ik wens jullie het allerbeste en bedankt om een lach op mijn gezicht te toveren met dit fantastisch nieuws! 🩵
7 maanden geleden
Reactie op Chezza
Hoi allemaal, ik weet niet of het hier mag dus verwijder het gerust als het ...
Oooh waaauww🥰 ik moest idd heel af en toe nog wel eens aan jullie denken..
Maar wat een kanjer!! En wat fijn dat het zo goed gaat!!
Hopelijk blijven de mijlpalen komen!
Van harte gefeliciteerd james!! 🩵
Een wel verdient feestje!