Hoi mama’s,
Mijn zoontje wilt gewoon geen fles meer… ik geef in de ochtend, middag en avond daarom maar pap omdat hij anders geen opvolgmelk meer binnen krijgt. Ik vind het echt heel vervelend dat hij geen fles meer wilt. Zoveel pap lijkt me ook niet alles maar ik moet wat lijkt me😟. Ik hoop dat er meer mama’s zijn die dit op dit moment ook hebben.. mijn zoon is bijna 9 maanden.
Ik baker d'r in dan kan ze geen kant op, voor de tv en dan 7/10 keer drinkt ze. Maar nu is ze ook ziek en wilt ze helemaal geen nutrilon dus ik geef d'r gewoon diksap water en thee via een 360° beker dat gaat prima!!
Hmm t klinkt een beetje stom maar kun je het poeder, met een beetje water niet verwerken in het fruithapje en avondeten naast dat het in wat pap verwerkt word?
Meer kindjes die nu ook toe gaan naar geen flessen meer of met afbouwen bez ...
Hier nu helemaal geen flessen meer. Ze wilde ze zelf niet echt meer drinken, dus toen er maar mee gestopt. Ik kan verder niet merken dat ze de flessen mist, wel drinkt ze niet heel veel, dus dat is wel steeds een dingetje. Ze krijgt nu nog 'smorgens pap met opvolgmelk en tussen de middag gewone melk in d'r beker en 's avonds een schaaltje yoghurt na het eten. Zo krijgt ze alsnog de zuivel binnen.
Hier alleen nog met veel enthousiasme de ochtend en avond fles van 150cc. Tussen de middag ongeveer 100 bij zijn broodje. Willen met 11 maanden gaan kijken of we de fles bij het broodje al kunnen vervangen voor een glaasje halfvolle melk.
Meer kindjes die nu ook toe gaan naar geen flessen meer of met afbouwen bez ...
Hier s’ochtends & s’avonds nog 210+7 was helemaal prima volgens het cb een paar weken geleden want ze is best een grote meid. Maar nu op vakantie wil ze de avond ook nog maar voor de helft. Ze eet heel gezond en veel en is gek op fruit en s’middags vaak yoghurt. Ik laat het maar en ik dring nooit iets op. Ze zal het zelf wel aangeven. Sommige kinderen rond deze leeftijd eten ook nog niet of weinig. Zij eet vanaf 7 maanden 3 volledige maaltijden. Als je twijfels hebt zou ik het cb om advies vragen al kijk ik zelf ook gewoon naar mijn kindje.