106 Reacties

茅茅n jaar geleden

Vandaag naar de 13 weken echo in mn uppie omdat vriendlief een flinke longontsteking te pakken heeft, maar alles was goed! 馃槏

茅茅n jaar geleden

Wij vandaag ook onze 13 weken gehad en ook bij ons was alles goed!! 馃槉

茅茅n jaar geleden

Afgelopen dinsdag de 13 weken echo gehad van ons 馃馃徏je. We hebben 2 hele mooie foto鈥檚 mee gekregen en de rest van de foto鈥檚 is op een usb stick gezet, eenmaal thuis aangekomen snel de usb stick in de laptop gestopt! Wat bleek de lieve dame had een kort filmpje gemaakt waarbij ons dotje aan het duimen was 馃グ zo verliefd!

茅茅n jaar geleden

Wij hebben ook een goede 13 weken echo gehad! Wat een opluchting he... Zo blij! Nu nog even de nipt test afwachten. Ons kindje gaf aan dat het allemaal goed was 馃憤馃グ

茅茅n jaar geleden

Dit is mijn 13 weken echo met 13+4 dagen. Wat denken jullie wat het wordt qua geslacht.

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kaatje276

Dit is mijn 13 weken echo met 13+4 dagen. Wat denken jullie wat het wordt q ...
Als ik de skull theorie erbij pak zou ik zeggen meisje

茅茅n jaar geleden

Reactie op Kaatje276

Dit is mijn 13 weken echo met 13+4 dagen. Wat denken jullie wat het wordt q ...
Mijn eerste ingeving is jongetje. Maar misschien zit ik we wel helemaal naast 馃槀

茅茅n jaar geleden

Hele mooie 13 wekenecho gehad, vanmiddag pretecho! Zo benieuwd of blubje een jongetje of meisje is

茅茅n jaar geleden

Een jongen!!!!! 馃槏馃槏馃槏

茅茅n jaar geleden

Afgelopen vrijdag pretecho(geslachtsbepaling) gehad. Overduidelijk een dametje 馃┓馃グ

茅茅n jaar geleden

Hier ook goede echo met 13+5 zo blij!! Als iemand wil raden of het een jongetje of meisje is: ik ben heeel benieuwd wat jullie denken, moet nog even wachten tot de geslachtsecho op 5 januari.

茅茅n jaar geleden

Reactie op eerstekindje1992

Hier ook goede echo met 13+5 zo blij!! Als iemand wil raden of het een jong ...
Wat spannend! Ik heb ook op 5 januari de geslachtsecho馃グ

茅茅n jaar geleden

Reactie op eerstekindje1992

Hier ook goede echo met 13+5 zo blij!! Als iemand wil raden of het een jong ...
Zit ie nou gewoon te roken daar binnen? 馃ぃ馃ぃ馃ぃ馃槈馃槈馃槈

茅茅n jaar geleden

Hier 5 jan de 20 weken echo en horen we ook of ons 3e wondertje een jongen of meisje is 馃グ ben heel benieuwd.. t maakt niet uit.. als t maar gezond is.. en we zijn al gezegend met een zoon en een dochter 鉂わ笍

茅茅n jaar geleden

Vandaag hebben wij de geslachtsecho met 15.3, zo spannend!! Laatste echo 3 weken geleden, voelt erg lang! We willen het nog niet weten en gaan achter het geslacht komen met oudjaarsavond. Dan steken we vuurwerk af en die is roze of blauw! 馃グ

茅茅n jaar geleden

Gisteren extra echo gehad, 17+6. Hij zwaaide! 馃槃

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mirjam1987

Gisteren extra echo gehad, 17+6. Hij zwaaide! 馃槃
Hadden jullie een extra echo met een reden of gewoon omdat je tussen de 13 weken en 20 weken te lang vond duren?

茅茅n jaar geleden

Vandaag de 13 weken echo gehad van onze tweeling. Alles was goed en ze lagen er als fotomodelletjes bij dat we binnen een half uur weer buiten stonden 馃槄. Zo verliefd en blij 鉂わ笍 (bovenste foto is kindje 1 aan het drinken)

茅茅n jaar geleden

Reactie op EsAaEn

Hadden jullie een extra echo met een reden of gewoon omdat je tussen de 13 ...
Met een reden inderdaad, ik had veel stress door gedoe in de familie dus had gevraagd om een extra check.

茅茅n jaar geleden

Ik had woensdag geslachsbepaling en gister de 13 weken echo. Maar zit al in week 14. Ooo wat mooi weer allemaal zeg 馃槏 oudste weet het geslacht dus heeft de ballon etc geregeld. Die prikken we vanavond om 00.00 ben zoooooooo nieuwsgierig. Verder zag alles er helemaal goed uit! (Gelukkig is dit deel 2 topic nog niet zo vol, want had zo geen zin in dat gescroll naar beneden馃ぃ)