32 Reacties

7 maanden geleden

Ik volg

7 maanden geleden

Ook enorm last van. Ik kreeg deze tips: rozemarijnolie of rozemarijnwater. Vitamineb12. Siliciumdruppels

7 maanden geleden

Is hormonaal dus gaat lastig worden ben ik bang. Heb het zelf ook en probeer van die huis en tuin middelen zoals rozemarijn water/olie. Een natuurlijk haarmasker en goede haar shampoo. Maar ik merk nog niks qua verschil

7 maanden geleden

Ik volg ook

7 maanden geleden

Het heeft te maken met oestrogeendominantie denk ik. Je kan er helaas niks aan doen maar heb vaak gehoord dat vitamine B het beste is. En anders de pil. Maar moet wel eerste bloedprikken en naar je hormonen kijken natuurlijk. Ik ga dit morgen laten doen.

7 maanden geleden

Het is verschrikkelijk, op dit tempo ben ik bang dat ik binnenkort gaan haar meer overhou. 🤦🏻‍♀️

7 maanden geleden

Oh vreselijk, ik heb het ook zo erg! Ben bang dat er niets aan te doen valt omdat het hormonaal is. Ik heb wel vitamines gekocht voor haar en nagels, als een soort baat het niet dan schaadt het niet 🤷🏼‍♀️

7 maanden geleden

Ik ook. Gebruik speciale shampoo en massage borstel van neofollics, vitamines. Maar idd, zie gewoon hoe dun het wordt. 😭

VRIEND

7 maanden geleden

Uitzitten. Wordt vanzelf beter. I feel you. M’n haren waren net weer mooi na de eerste zwangerschap. Maar er is niks aan te doen.

7 maanden geleden

Hier hetzelfde 😭 Begin ook kale inhammen te krijgen nu… Hoop dat het snel stopt 🙈 Tips heb ik helaas niet

7 maanden geleden

Helaas geen tips. Maar ik volg want heb er zelf ook ontzettend last van

7 maanden geleden

Iemand ook enig idee hoe lang het duurt voordat het weer wat minder wordt? Ik word er gek van

7 maanden geleden

Ik heb ook geen tips helaas.. Heb er zelf ook heel erg last van trek hele bossen eruit..

7 maanden geleden

Hier ook vreselijk

6 maanden geleden

Hebben jullie ook sneller last van vet haar? Sinds het hier uitvalt als een gek, lijkt het ook sneller vet te worden..

6 maanden geleden

Hier ook, om te janken😳. Ik smeer m’n hoofdhuid in mer rozemarijnolie en neem van die gummies, maar ben bang dat het hormonaal is en niet te voorkomen. Mijn zoontje trekt ook steeds haren eruit als ik hem oppak🤣.

6 maanden geleden

Reactie op Junejune

Hebben jullie ook sneller last van vet haar? Sinds het hier uitvalt als een ...
Ja heel erg! Ik heb ook echt een specifieke plek op mn achterhoofd die heel erg vet is, halve dag na het wassen alweer! Ik was mijn haar nu als ik naar kantoor moet de avond ervoor met shampoo met een beetje baksoda erin, krijgt het wel een gekke stugge structuur van maar daarmee durf ik tenminste de deur uit 😅 (let wel op dat er geen ammoniak in je shampoo zit)

6 maanden geleden

Jupp gewoon normaal door het ontzwangeren, even wachten en vanaf 6 maanden krijg je wel weer nieuw haar

5 maanden geleden

Wordt het al beter bij iemand? Ik hoop dat ik nog iets over hou, heb gewoon inhammen aan de zijkanten 🥲👴🏻. En dan geen ik nog voltijd borstvoeding, ben benieuwd hoe het er daarna bijstaat..

5 maanden geleden

Bij mij wordt het steeds minder! Dochter is nu 5 maanden en ik heb niet meer zulke extreme plukken haarverlies steeds. Zo fijn