Hoi allemaal,
Sinds vanmorgen zit ons kindje onder met rode plekjes. Voornamelijk op z’n benen en dan heel erg in z’n knieholtes. Hij heeft afgelopen dinsdag z’n BMR vaccinatie gekregen maar de hand-, voet-, mondziekte heerst ook erg in deze regio. Kan iemand mij vertellen wat dit is? Hij lijkt er geen last van te hebben gelukkig.
Bedankt! 🙏
Hvm worden meer blaasjes/bultjes en bij bmr blijft het als het goed is bij vlekken.
In beide gevallen is het een kwestie van uitzingen😅
Als de prik pas van dinsdag is dan denk ik dat het nog wat vroeg is. Bij mij zeiden ze dat de reactie na 1 week of zelfs 10 dagen kan komen.
Succes iig🫣
Ik denk hand voet mond ziekte. Mijn zoontje is er net vanaf en zag er hetzelfde uit. Hoe is de eetlust? Vaak begint het wel met 2 dagen hoge koorts en plekjes in de mond
Ik denk hand voet mond ziekte. Mijn zoontje is er net vanaf en zag er hetze ...
Hij is gewoon vrolijk… vannacht wel heel veel wakker geweest en normaal gesproken is dat 1 keer. Z’n hele benen zitten nu onder. Een deel op z’n armen en m’n man dacht dat ie wat in z’n mond zag…
Hij at gisteren prima en vandaag nog niet zo… dus ik denk ook HVM ziekte 🥲
Nou, ik zei dat hij vanmorgen vrolijk was…
Hij is sinds 09.00 uur compleet hysterisch. Eet en drinkt en slaapt niet… dit heeft hij nooit. Is er iets dat werkt tegen de blaasjes in z’n mond. Het is zo zielig… 😭
Wij zitten er nu ook middenin. Huilt echt bijna alleen maar tenzij in draagzak! Ook zooooo een kriebel in de nacht. Echt HELS! Iemand nog tips, tegen de kriebel en/of pijn?