12 Reacties

3 maanden geleden

Hierbij z’n been

3 maanden geleden

Hvm worden meer blaasjes/bultjes en bij bmr blijft het als het goed is bij vlekken. In beide gevallen is het een kwestie van uitzingen😅 Als de prik pas van dinsdag is dan denk ik dat het nog wat vroeg is. Bij mij zeiden ze dat de reactie na 1 week of zelfs 10 dagen kan komen. Succes iig🫣

3 maanden geleden

Misschien zou het muggenbultjes kunnen zijn. Mijn zoontje heeft ook gekregen zelfs op z’n gezicht. Hij lijkt er zelf geen last van te hebben

3 maanden geleden

Ik denk Hand- mond en voetziekte. Mijn kindje heeft het ook gehad, zag er precies hetzelfde uit. Ze is gelukkig niet heel ziek van geweest.

3 maanden geleden

Reactie op 00me00

Hvm worden meer blaasjes/bultjes en bij bmr blijft het als het goed is bij ...
Dank je wel! We gaan het zien, voor zover geen last gelukkig :-)

3 maanden geleden

Ik denk hand voet mond ziekte. Mijn zoontje is er net vanaf en zag er hetzelfde uit. Hoe is de eetlust? Vaak begint het wel met 2 dagen hoge koorts en plekjes in de mond

3 maanden geleden

Reactie op EsseBb

Ik denk hand voet mond ziekte. Mijn zoontje is er net vanaf en zag er hetze ...
Hij is gewoon vrolijk… vannacht wel heel veel wakker geweest en normaal gesproken is dat 1 keer. Z’n hele benen zitten nu onder. Een deel op z’n armen en m’n man dacht dat ie wat in z’n mond zag… Hij at gisteren prima en vandaag nog niet zo… dus ik denk ook HVM ziekte 🥲

3 maanden geleden

Zo ziet het er nu uit en dan over z’n hele benen…

3 maanden geleden

Nou, ik zei dat hij vanmorgen vrolijk was… Hij is sinds 09.00 uur compleet hysterisch. Eet en drinkt en slaapt niet… dit heeft hij nooit. Is er iets dat werkt tegen de blaasjes in z’n mond. Het is zo zielig… 😭

3 maanden geleden

Reactie op NFN33

Nou, ik zei dat hij vanmorgen vrolijk was… Hij is sinds 09.00 uur compleet ...
Jaaaa heel sneu!! Waterijsjes!!

3 maanden geleden

Wij zitten er nu ook middenin. Huilt echt bijna alleen maar tenzij in draagzak! Ook zooooo een kriebel in de nacht. Echt HELS! Iemand nog tips, tegen de kriebel en/of pijn?

3 maanden geleden

Geen fruit (brand ontzettend in de mond), brood en groente zacht maken, zetpillen geven en (zelfgemaakte) ijsjes!