5 Reacties

4 maanden geleden

Pfff pittig he deze leeftijd!! En dat stress en nerveuze gevoel herken ik helemaal.. Hier ook een mannetje 13,5 maand en sinds paar weken enormmmmmm aanhankelijk en eenkennnig. Vaker huilen, meer driftbuien, geen geduld.. you name it. Vast een fase weer waar ze doorheen gaan.. Hier zijn we nu wel echt begonnen met grenzen aangeven waar nodig, want anders wordt t een drama later🤭🤣

4 maanden geleden

Heeeel erg herkenbaar ik wist ook echt niet wat hij had zal dan wel een fase zijn

4 maanden geleden

Misschien is het geluid opeens veel harder na het plaatsen van de buisjes en schrikt ze hiervan?

4 maanden geleden

Hier ook wel een dametje met pit die momenteel erg probeert alles naar haar hand te zetten en als er iets gebeurt wat zij niet wil dan zet ze het op een gillen. Zij gaat dan weer niet mee huilen als een ander kindje huilt. Wat wel goed kan is dat zij nu alle geluiden beter en harder hoort dan voorheen en dat ze daar veel last van ervaart. De oudste van mijn zus heeft dit ook gehad. Zij was 6 toen ze buisjes kreeg en heeft een maand met d'r handen over d'r oren gezeten als er visite was of op school als er geluid gemaakt werd. Zij moest er echt aan wennen aan omgevingsgeluid.

4 maanden geleden

Reactie op Zonnestraal51

Misschien is het geluid opeens veel harder na het plaatsen van de buisjes e ...
Dit lijkt het wel te zijn. Compleet nieuw voor haar.