10 Reacties

4 maanden geleden

Mijn zoontje drinkt sinds hij 9,5 maand is alleen 1 flesje van 200 in de ochtend. Qua water verschilt per dag. Ene keer drinkt hij 1L de ander keer 500ml.

4 maanden geleden

Hier 's ochtends een halve rietjes beker half volle melk. En met de lunch een halve beker half volle melk. Verder gaat er in totaal ongeveer 1,5 rietjes beker met water of slimpie op, dit bied ik bij alle eetmomenten aan en ik zet standaard een fles op tafel zodat hij zelf kan pakken wanneer hij wil. Voor het slapen gaan krijgt hij nog een fles nutrilon 120 of 150, maar daar laat hij ook steeds meer van over.

4 maanden geleden

Mijn ventje drinkt veel te weinig al ik dit zo lees. 2x 150 melk, en dan 330 cc water oid maar meestal minder als 330... maak me er wel eens zorgen over...

4 maanden geleden

Reactie op Doenjaah

Mijn ventje drinkt veel te weinig al ik dit zo lees. 2x 150 melk, en dan 33 ...
Hier wordt ook niet veel gedronken. S鈥檕chtends 200 ml melk en voorheen s鈥檃vonds ook alleen die weigert ze nu ook. Ze drinkt nu daardoor wel meer water overdag maar dit is denk ik in totaal niet meer dan 200 ml. Ze krijgt nu ipv die fles 100 ml yoghurt. Ik geef haar als tussendoor ook 2x fruit omdat ze dit wel graag wil. Ze groeit supergoed en is heel erg vrolijk dus ik denk dat het ook prima is. Het minimale is 500 ml dacht ik altijd? Ze wil ook gewoon echt niet meer drinken geen ranja of melk op een ander moment dus neem aan dat ze dat zelf goed aan kan geven net als honger en slaap.

4 maanden geleden

Hier is drinken echt een drama! Krijg er bijna niks in. Met het ontbijt heeft hij melk met Brinta, tussendoor of ranja of water maar daar drinkt hij maar een klein beetje van. Verder krijgt hij fruit ( hij is gek op aardbijen dus daar zit ook vocht in) en voor het slapen gaan 200 cc warme melk. De ene dag drinkt hij een fles achter elkaar leeg met water , nu al een week drama met af en toe een slokje. Mocht iemand een hele goede tip hebben, heel graag 馃

4 maanden geleden

Water 300-400 ml Melk 200-300 ml Verder vocht uit fruitzakje & yoghurt toetje en avondeten

茅茅n maand geleden

Hie ris hij 15 maanden en we zijn blij als hij 500ml vocht binnen krijgt fruit mee gerekend bij de huisarts lopen we tegen een muur aan maar wij hebben echt een slechte huisarts ook cb komen we geen steek verder hij was 11 maanden toen stopte hij met melk drinken tot de dag vandaag drinkt hij geen melk en water wel drink yogurt met moeite

茅茅n maand geleden

Reactie op EnergiekeKikker448037

Hie ris hij 15 maanden en we zijn blij als hij 500ml vocht binnen krijgt fr ...
Hier precies hetzelfde! Ze heeft ook nog steeds last van reflux, dus als ze drinkt, zit het haar de rest van de dag niet lekker. Gelukkig eet ze wel goed fruit yoghurt etc. Ze groeit verder wel goed en de 4 plasluiers in 24 uur haalt ze ook, dus kan het wat meer loslaten, maar goed lijkt mij het niet馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Gerrieke98

Hier precies hetzelfde! Ze heeft ook nog steeds last van reflux, dus als ze ...
Als je het idd iets los kan laten is wel fijn je kindje heb nog 4 plasluiers zie ik hier heeft hij net aan 3 sochtends smiddags en savonds 1 helaas word je van kasje naar de muur gestuurd

茅茅n maand geleden

Reactie op EnergiekeKikker448037

Als je het idd iets los kan laten is wel fijn je kindje heb nog 4 plasluier ...
Ja, al vind ik het nog steeds ook een dingetje hoor,, maar er wordt hier verder helaas ook niks mee gedaan. Net aan 3 plasluiers lijkt mij inderdaad ook echt niet ok茅, heel vervelend ook dat er dan niet naar je geluisterd word h茅