5 Reacties

5 maanden geleden

Wij doen een klein laagje water inderdaad. Koud water + 1 x een halve emmer heet water zodat het water niet ijskoud is. Meet verder geen temperatuur ofzo

5 maanden geleden

Reactie op JuliaL

Wij doen een klein laagje water inderdaad. Koud water + 1 x een halve emmer ...
Ahh ja zo deed ik het vorige maand ook toen het een x warm was 🤣 Ik dacht ja als je op vakantie gaat dan is het zwembadwater ook niet verwarmd .. Thanks

5 maanden geleden

Toen het laatst een keer warm was, heb ik inderdaad koud water gedaan en 1 of 2 emmers heet water. Water was alsnog wel redelijk koud hoor. Zelf zet ik het badje liever in de zon, dan warmt het water daar ook meer door op. En als de kleine er dan in gaat, parasol erboven. Als die in de zon ligt, kun je (wanneer het zwembadje niet gebruikt wordt) een of meerdere zwarte vuilniszakken op het water laten drijven. Warmt het ook wat door op.

5 maanden geleden

Ik verwarm het water. Alleen koud water is echt te fris, tenzij het lange tijd in de zon staat en daardoor echt goed opwarmd. Maar ik ga voor minimaal 28 graden anders zijn ze snel te koud. Deze week zetten we de opblaasbare jacuzzi weer in de tuin, lekker op 35 graden ;-)

5 maanden geleden

Ik verwarm het water. Alleen koud water is echt te fris, tenzij het lange t ...
Ja dat vind ze hier ook lekker de jacuzzi