30 Reacties

één jaar geleden

Misschien zijn geurstokjes, kamerspray of palo santo een idee?

één jaar geleden

Ik heb er ook last van thuis.. maar helaas ook op het werk. Werk in een verpleeghuis dus helaas natuurlijk allerlei geuren😅 Loop op het werk standaard met een mondkapje maar ook daar komt het doorheen. Is echt niet leuk meer..

één jaar geleden

Reactie op JuliaL

Ik heb er ook last van thuis.. maar helaas ook op het werk. Werk in een ver ...
Zo herkenbaar… Veel sterkte!

één jaar geleden

Reactie op SofiaZonnestraal

Ja, precies! Dat je idd gaat walgen van jezelf en nooit het gevoel te hebbe ...
Wassen met neutral, ruikt nergens naar 😁

één jaar geleden

Reactie op angel90

Wassen met neutral, ruikt nergens naar 😁
Ga ik proberen, dankjewel! 🥰

één jaar geleden

Nou, bij mij is het allemaal weer gekalmeerd. Was echt duidelijk de misselijkheidsfase, die ik gelukkig voorbij ben. Herkenbaar ?

één jaar geleden

Nou, bij mij is het allemaal weer gekalmeerd. Was echt duidelijk de misseli ...
Fijn om te horen! 🌟 Ik ook! Kan alleen bepaalde afwasmiddel, de geur van keukenkastjes en de wasbak in de keuken soms nog moeilijk verdragen😣 Maar wel 70% minder gelukkig. Voorheen was het gelijk rennen naar het toilet…

7 maanden geleden

Ik zit in me eerste trimester en door me misselijkheid en de geur van het huis heb ik een afkeer gekregen naar me huis. Ik voel me zo gestoord en niemand begrijpt het. Zo’n opluchting toen ik dit bericht las dacht oprecht dat ik gek werd

7 maanden geleden

Reactie op Aisha 🤍

Ik zit in me eerste trimester en door me misselijkheid en de geur van het h ...
Ohhh ik snap je volkomen! Ik had dit ook en werd er helemaal gek van. Het werd wel steeds minder maar ik bleef altijd een nasmaak behouden en geuren sterk ruiken. Toen ik eenmaal was bevallen was het in één klap weg. Zo bijzonder😅