34 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Kevers
Ik heb op vinted een setje joggingbroeken gekocht. Die doe ik aan als we na ...
Mn tuin is heel groen, daarom heb ik dus weinig plek voor haar om te spelen haha. Maar geen grote bomen, ook lastig om die groot te planten en past ook niet in onze kleine tuin. We hebben wel een mega zonnescherm, dat helpt.
6 maanden geleden
Reactie op Kevers
Kunstgras kan ook echt heel heet worden. Echt wel gevaarlijk.
Dit stukje ...
Ja daar ben ik me van bewust, zie een van mn reacties van 2 dagen terug. Maar ik denk wel dat er zeker een verschil in kwaliteit daarbij meespeelt, iets om me in te verdiepen.
Echt gras is altijd lekkerder, maar ook meer werk en ik heb bijv echt geen plek voor een grasmaaier oid in de schuur.
6 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Ja daar ben ik me van bewust, zie een van mn reacties van 2 dagen terug. Ma ...
Ik heb jaren in de kunstgras industrie gewerkt. En geloof me het maakt niet uit welke kwaliteit kunstgras je neemt. Het is en blijft plastic en het wordt dus ook altijd heet. Het kan wel maar dan moet je echt zorgen dat er veel schaduw is. Dus een schaduwdoek ophangen ofzo.
6 maanden geleden
Reactie op Mom Of Stars
Draaien hem op zn zij en dan met open kant tegen de muur aan. Op en af bouw ...
zo handig wij ook! En heb hem gewoon met mooi weer buiten (weegt totaal niet zwaar om te verplaatsten) en daarna weer binnen kan ze er ook in. Andere box doe ik weg
6 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Ben bang dat dat hele nep kunstgras super snel warm word, want er veel vers ...
Wij hebben echt 'duur' kunstgras en dit word ook erg heet! Ik heb een schaduwdoek in de tuin van de action. Uiteraard kruipt hij ook eronder uit de zon in, maar het scheelt wel al veel.
6 maanden geleden
Gewoon doen! Goedkoop broekje aan evt. Als het niet zo warm is een (softshell) overal eroverheen aan. Of een soort "regenbroek". Kleertjes zijn ge vervangen. Maar ze vinden het zo leuk buiten!!
Je kunt ook een groot buiten vloerkleed aanschaffen maar dat is ook flink aan de prijs. Kun je beter wat broekjes op Vinted kopen 🤭🤭
Grondbox kan ook heel handig zijn, dacht ik ook te gaan gebruiken maar ons dochtertje kruipt en stapt overal al langs dus dat vind ze niks.
En een schaduwdoek (met uv bescherming) ophangen tegen de zon en warmte.
Oh en leren schoentjes!
6 maanden geleden
Reactie op EsAaEn
Ja daar ben ik me van bewust, zie een van mn reacties van 2 dagen terug. Ma ...
Een elektrische, draaiende, grasmaaier neemt amper plek in!
6 maanden geleden
En het is nog leuk om te doen ook😂
Zoiets
https://www.karwei.nl/assortiment/bosch-elektrische-trimmer-art-24-400w-24cm/p/B544889?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw3ZayBhDRARIsAPWzx8oyEqygf83dzLd3vPyTldwPpJ3QVGnUN-dGgLoo07GPTjRFx7AqA2IaApOYEALw_wcB&gclsrc=aw.ds
6 maanden geleden
Reactie op CeFamke
Gewoon doen! Goedkoop broekje aan evt. Als het niet zo warm is een (softshe ...
Wij hebben een grote grond box en een heeeel onderzoekend meisje die kruipt en overal langs loopt. Ik heb gewoon ballenbak en speelgoed erin. Dus ze klimt en klautert nu erin en vermaakt zich prima 😁