9 Reacties

7 maanden geleden

Heeft hij misschien last van doorkomende tandjes?

7 maanden geleden

Mijn dochter eet ook minder/slechter de afgelopen week. Haar 2e tandje is net door. Zou heel goed daar aan kunnen liggen. Zou mij er niet te druk om maken. Als hij zich weer fijner voelt dan haalt hij het wel weer in. Misschien op iets kouds laten kauwen. Ik heb bijvoorbeeld een mangopit in de vriezer gedaan en haar daarop laten kauwen. Zo krijgt ze een beetje fruit ook binnen en het is verzachtend. Een natte hydrofiel in de vriezer kan ook verlichting geven. Ik deed dan een puntje nat maken, de vriezer in en als ze aan het klagen was gaf ik de hydrofiel en kon ze daarop kauwen.

7 maanden geleden

Reactie op HetSteenbokje

Heeft hij misschien last van doorkomende tandjes?
Ik zie geen aankomende tandjes helaas

7 maanden geleden

Hier ook… ook 9.5 maand!

7 maanden geleden

Hier ook met 9,5 maand. Ik ben ook zoekende wat nu werkt. Wel eet hij gewoon z’n Griekse yoghurt maar het avond eten en brood gaat er lastig. Tandjes zijn het ook niet want hij heeft er al 2 boven en onder.

7 maanden geleden

Enige wat hij wel eet zijn soepstengels en mariakoekjes🤷🏽‍♀️

7 maanden geleden

Bij ons exact hetzelfde en ligt echt aan de tandjes! Koude groentepap, fruitpap en fles gaan er echt wel beter in dan opgewarmd. Nog altijd niet simpel, maar nu eet hij tenminste

7 maanden geleden

Reactie op K.A.S.

Enige wat hij wel eet zijn soepstengels en mariakoekjes🤷🏽‍♀️
Mariakoekjes? Yummy die kan ik ook eens gewoon geven met Griekse yoghurt ofzo. Slim!

7 maanden geleden

Mariakoekjes? Yummy die kan ik ook eens gewoon geven met Griekse yoghurt of ...
Jaa of theekoekjes.