4 Reacties

9 maanden geleden

Ach wat verdrietig, snap heel goed dat je er ook onzeker van wordt.. en hoe gaat het dan als je hem knuffelt of aanraakt? Duwt hij je weg of staat hij het wel toe maar doet het niet terug? Als hij dat niet toestaat, zou ik weer het gesprek aangaan. Probeer echt geïnteresseerd te zijn in zijn verhaal en als je dat er niet uitkrijgt zou ik hulp inschakelen. Bijvoorbeeld seksuoloog. Als hij het wel toestaat, zou ik dat blijven doen. Niet alleen in bed maar juist ook overdag, een aai, een kus, een knuffel etc. Ik hoop dat jullie weer dichter naar elkaar groeien. Amper seks hoor ik heel veel en is 'normaal' maar gevoel van broer/zus niet. Sterkte en Knuffel van mij

9 maanden geleden

Denk dat het brain van een man altijd moeite te doorgronden is. Vaak als ik het nodig heb, vraag ik er om. Kan je me even vasthouden, heb dit even nodig. Ook duidelijk je grens aan geven als hij meer wilt en jij niet. Het ontdekken van je nieuwe ik, is ook anders. Je bent vermoeider dan voorheen en de focus is veranderd. Dus het is op zoek naar een nieuwe jullie. Ga samen een nachtje weg, of ga lekker uit eten. Echt even samen zonder kind. Praat over het heden en verleden. Praat over wat hij moeilijk vind en jij moeilijk vind.

9 maanden geleden

Reactie op Mar-1992

Denk dat het brain van een man altijd moeite te doorgronden is. Vaak als ik ...
Dankjewel, fijne woorden. Mooiste wat er is een baby krijgen me de liefde van je leven, maar het is ook opeens een andere wereld. Thanjs voor je tips lieve mama

9 maanden geleden

Ik heb ook moeite met deze nieuwe fase... ik voel geen seksuele gevoelens maar knuffels vind ik wel fijn. Ook niet altijd. Zit je man wel lekker in zijn vel? Ik nu totaal niet en ik denk dat het bij mij daardoor komt, misschien bij hem ook?