7 Reacties
6 maanden geleden
Mijn dochter heeft ook flinke bos haar en t ging voor dr ogen hangen , dus ben ook ff bij de kapper geweest. Zij wilde dat ik mn dochter op schoot hield en dan met haar gezicht naar mij toe. Was geen succes na 5 minuten kon ze echt niet meer stil zitten en was de kapster er klaar mee. € 21,- moest ik afrekenen, waren de duurste 5 minuten uit mn leven 🤣
6 maanden geleden
Wij zijn een aantal weken terug al geweest met ons mannetje. Hij zat bij papa op schoot, kreeg ondertussen zijn cracker (hadden we zo gepland) en daarna een speeltje. De kapster danste er omheen haha. Ging heel goed! We kregen ook nog een heel leuk kaartje met een verslagje en wat plukjes haar van ze 🥰
6 maanden geleden
Mijn dochter heeft ook flinke bos haar en t ging voor dr ogen hangen , dus ...
Oh nee schandalig dat ze daar 21 euro voor rekenen en veel geduld had deze kapster ook niet 😉
Ben zelf kapster maar wij rekenen voor kinderen 15 op woensdag 14 en krijgen ook verschillende kindjes van super stil zittende kinderen en ook gillende huilende niet stil zittende kinderen oké kost iets meer moeite maar gelukkig hebben wij dat geduld wel 😅
Hoop dat de volgende keer een meer succes wordt voor je 😘
6 maanden geleden
Onze zoontje is al naar de kapper geweest. Bij papa op schoot vond hij t allemaal wel prima en heel gezellig. Kappers die gewend zijn om kinderen te knippen weten er wel mee om te gaan.
6 maanden geleden
Onze zoon is al 2x naar de kapper geweest en weinig toeters en bellen uit de kast hoeven halen. Hij vind alles dan reuze interessant om naar te kijken allemaal. Hij zat bij mij op schoot in de stoel. Wel speeltjes meegenomen voor het geval dat maar niet nodig gehad. Belangrijk is vooral een kapper die ervaring heeft met kleine kindjes en weer wat ze moet doen ☺️