5 Reacties
5 maanden geleden
Lieve mama, goed dat je je zorgen uit. Ik raad je aan om een gesprek te plannen met de locatiemanager om dit aan te kaarten. Het is jouw kind en samen dienen jullie ervoor te zorgen dat het werkbaar is voor beide partijen. De opvang heeft ook een zorgplicht. Je hoeft niet zomaar akkoord te gaan met hetgeen zij willen/eisen/aangeven. Succes!!
5 maanden geleden
Inderdaad het gesprek aangaan. En dan niet voor of na de opvang maar echt even apart zitten. Kunnen ze hem dan niet op bed leggen voordat de andere kindjes gaan slapen? Grote kans dat hij zo gaat gillen omdat hij gewoon oververmoeid is. Doet mijn kindje ook dan.. lijkt me heel lastig dit maar niet accepteren hoor!
5 maanden geleden
Hebben ze niet zo'n bedje buiten? Mijn dochter had 1x moeite met slapen en dat lukte toen wel. Verder zou ik er echt op blijven hameren dat hij snel naar bed moet als je hem brengt. Laat ze het iig een keer proberen. Werkt het niet ook prima. Maar jij weet wat het best is voor je kind. Het klinkt nu dat ze het gewoon te veel werk of gedoe vinden
5 maanden geleden
Bedankt voor de reacties. Straks toch even nog over gehad, vandaag lag hij er een stuk eerder in en was het gillen maar heel kort geweest. Hopelijk merken ze als hij op tijd naar bed gaat dat hij makkelijker inslaapt. Heb mijn zorgen nog eens geuit met mijn man erbij en ze snapte het ook. Ze hebben ook buiten bedjes, dat gingen ze misschien ook eens proberen, vrees dat het te licht is en hij er niet gaat slapen, maar wellicht het proberen waard. Vandaag leken ze wat meer mee te willen werken dus hopelijk zit er verbetering in de komende tijd!