867 Reacties

één jaar geleden

Ik ben tot nu toe 26 juni uitgerekend. 11 november eerste echo.

één jaar geleden

Ik ben 29 juni uitgerekend en 11 november de eerste echo😊

één jaar geleden

Ik ben 27 juni uitgerekend. Door miskramen nu maandag vroege echo ❤️ ik heb met momenten nog wel gevoelige borsten maar niet meer zo erg als in het begin. Verder wel nog moe, moe en moe 🫢 is mijn tweede zwangerschap en mijn buikje is nu zo een klein bolletje, moet echt kijken wat ik aandoen 😅 onze dochter hebben we nog niks gezegd want ze praat graag haar mond voorbij 😁

één jaar geleden

Ik ben 24 juni uitgerekend. Heb mijn eerste echo al gehad bij 6 + 4 weken ivm angsten na meerdere miskramen. Nu ben ik 7 weken zwanger 😁

één jaar geleden

Ik ben 28 juni uitgerekend (vooralsnog). Op 10 november hebben we onze eerste echo. Het wordt ons eerste kindje. 🙌❤️

één jaar geleden

Hoihoi, ik ben hekken sluiter😇 en vooralsnog 30 juni uitgerekend.. 1 echo 22 november dus dat duurt nog even!!😇 en voel me eigenlijk nog best oke😬👌

één jaar geleden

Ik ben 28 juni uitgerekend (tot nu toe). Op 15 november staat de eerste echo. Voor mij word het mijn eerste kindje, voor mijn vriend de tweede. Zijn dochter weet het al omdat wij het graag vanaf het begin met familie wilde delen en we wilde voorkomen dat ze het via een ander per ongeluk te horen zou krijgen… Ik las het bij iemand anders ook al, mijn borsten zijn ook minder gevoelig dan vorige week. Dat maakt mij dan gelijk vreselijk onzeker 😓

één jaar geleden

Ik ben vandaag 6,6 weken zwanger en uitgerekend op 26 juni. Dit is ons eerste kindje en as donderdag (eindelijk) de eerste echo. Na deze echo willen we het onze ouders en zussen gaan vertellen. Heb op dit moment vooral de ochtend met opstaan zware, gevoelige borsten. De rest qua klachten is met de dag verschillend. Kan om 20:30 al in bed liggen zo moe, ‘s middags luieren in bed om even bij te komen, gisteren avond toevallig buikpijn/krampen gehad. Wij zijn ook al druk bezig met wat zaken regelen. De kraamzorg is al geregeld, zijn overal aan het inschrijven en rondleidingen plannen voor de kinderopvang/gastouders. Heb toevallig 17 nov functioneringsgesprek op het werk en ga het dan toch al maar vertellen. Puur omdat we op tijd willen weten hoe we het kunnen regelen met werk/kinderopvang. 😁

één jaar geleden

Voor nu 29-6 uitgerekend maar eerste echo op 18 nov.. aftellen Het is ons 2de kindje, klachten zijn ook wisselend en anders dan bij mijn zoontje.

één jaar geleden

Volgens mijn berekeningen ben ik 28juni uitgetekend. Dit is de 3e. Mijn oudste weet het omdat ik me ze beroerd en huilerig voel. Je ziet het aan m'n tieten en buik hahaha. Ga geen nipt doen. Heb dinsdag een echo gehad maar zakje was nog leeg dus ben wel een beetje bang. Heb dinsdag as weer een echo. Voel me ook niet zo blij als bij de 1e 2 meiden. Voel me een beetje dubbel en ben ineens heel bang voor alles. Heel raar.

één jaar geleden

Ben misselijk duizelig heb een afkeer voor warm eten. Plas veel. Ben moe. En mijn tieten doen zeer. De ene dag niet zo en andere dag weer erg.

één jaar geleden

Ik ben uitgerekend op 27 juni van ons eerste kindje. 14 november eerste echo. Ik heb vooral last van vermoeidheid. Ben ook snel misselijk, maar gelukkig nog niet overgegeven.

één jaar geleden

Volgens eigen berekening 26 juni uitgerekend, komende donderdag eerste echo. Dit wordt oms tweede kindje, een onverwachts wondertje! Ben heel misselijk en moe, dat zijn eigenlijk de enige klachten.

één jaar geleden

Ik ben volgens mijn eigen berekeningen 30 juni uitgerekend 15 november hebben wij de 1e echo

één jaar geleden

Volgens mezelf 28 juni uitgeteld (cyclus van +40 dagen). En heb maandag de 1e echo. 1e was een miskraam 2e was een tweeling waarvan 1 het niet gered heeft, 3e is alles goed mee gegaan. Dus nu de 4e zwangerschap en t 5e kindje. Voel me hondsberoerd en super pijnlijke borsten, heel emotioneel dus krijg bijna het idee dat het weer een tweeling is😅. Het is dus afwachten en hopelijk krijgen we maandag goed nieuws

één jaar geleden

Ik ben volgens eigen berekening 29 juni uitgerekend en heb 15 november de eerste echo. Ik vind het nog steeds heel onwerkelijk en superspannend, ik ga het denk ik pas geloven na de eerste echo.

één jaar geleden

Ik ben 24 juni uitgerekend en heb maandag mijn eerste echo. In januari zijn we onze dochter verloren met 20 weken zwangerschap door een infectie in de placenta. Dat maakt deze zwangerschap extra spannend 🙏

één jaar geleden

Ik ben voor 24 juni. Heb pas een afspraak kunnen krijgen op 21 november. Ik vind het ongelooflijk spannend. Voor ons is het eerste. Januari dit jaar hadden we net ontdekt in verwachting te zijn, ik heb dan Corona gekregen en de zwangerschap is dan gestopt. Dan heeft het tot nu geduurd om opnieuw in verwachting te geraken. Maak me best wel wat zorgen. Ben heel bang om het opnieuw te verliezen. We zijn nu wel al verder dan de eerste keer. Onze ouders zijn op de hoogte en 1 van mijn broers. We willen voor de rest nog wat wachten om het te vertellen. Ik heb vooral last van pijnlijke borsten, hoewel dit nu terug minder is, wat me wel onzeker maakt. Ik heb ook veel last van constipatie. Heb dit sowieso al makkelijk maar nu is het nog erger (vermoedelijk ook omdat ik gestopt ben met roken) dit wel al voor we wisten dat ik zwanger was omwille van een weddenschap met een collega 😂. Ik heb nog totaal geen buikje. Ben wel al een kilo ofzo bijgekomen maar ik denk dat dat het gevolg is van mu vreetbuien 😂

één jaar geleden

Volgens eigen berekening 27 juni, volgens de verloskundige 29 juni. Ik ben zelf de 24e jarig, dus dat zou ook zomaar kunnen haha. Maandag de 14e de eerste echo. Het is ons 2e kindje 😊

één jaar geleden

Ik ben de 24e uitgerekend van ons eerste kindje. Wat is het allemaal spannend! Gisteren onze eerste echo gehad en wat was het geweldig om een kloppend hartje te zien🥰. Succes voor iedereen die de komende weken hun eerste afspraak hebben!