867 Reacties

één jaar geleden

Ik ben volgens eigen berekening ook 29 juni uitgerekend. 14 nov 1e echo. Onwijs spannend!

één jaar geleden

Hallo 👋 Ik ben volgens mijn bereiking op 28 juni uitgerekend, donderdag 17 november de eerste echo 🤞🏻 Ik voel me met vlagen zwanger. Veel plassen, moe en soms misselijk. Oh en die moodswings 🤣 Het is voor mij mijn 2de zwangerschap. Heb een zoontje van 2,5. Hij wilt graag een broertje, maar dan wel een meisje. 🤭 weet nog niet officieel dat ik zwanger ben, maar heeft wel iets door denk ik. Leuk dames! Ben benieuwd naar jullie verhalen en de aankomende tijd. Groetjes 🍀

één jaar geleden

Reactie op Relax510

Ik ben 28 juni uitgerekend (vooralsnog). Op 10 november hebben we onze eers ...
Wat toevallig! Ik ben ook 28 juni uitgerekend, 10 november eerste echo en ook ons eerste kindje!

één jaar geleden

Volgens berekening 28 juni uitgereken van mijn 3de kindje en voor mijn partner 2de zwangerschap Heb een zoontje van 5 geboren met 29+4 weken Dochter stil geboren met 40 weken Dus als alles goed mag gaan nu zwanger van ons regenboog 🌈 kindje

één jaar geleden

Als het goed is 26 juni uitgerekend van ons tweede kindje. Zoontje wordt eind december 2 en weet het nog niet. Denk ook niet dat ie het zou begrijpen 🙈 16 nov eerste echo.. vind wachten tot de echo bijna erger dan die wachtweken na een positieve ovulatietest 🤪

één jaar geleden

Hallo iedereen, volgens eigen berekening 25 juni uitgerekend en morgen morgen eerste echo 🤞🏾

één jaar geleden

Hi allemaal ! Volgens eigen berekening ben ik 27 juni uitgerekend ! Ik heb afgelopen woensdag met 6+1 een echo gehad omdat ik symptomen had die wezen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Zoals te zien is, is dat niet t geval en er was zelfs al een klein vruchtje zichtbaar 🥰. Dit wordt ons eerste kindje, dus vind sommige dingen onwijs spannend, maar over het algemeen nog roze wolkgevoelens. Eergisteren heb ik het eindelijk aan 3 vriendinnen verteld. Echt zo fijn ! Donderdag, op mijn 30e verjaardag, gaan we het onze ouders vertellen 🥰🥰!

één jaar geleden

Ik ben 27-6-2023 uitgerekend, op mijn verjaardag 🥳 maar ik hoop dat de bebe een eigen dag krijgt

één jaar geleden

Ik ben volgens eigen berekening 28 juni uitgerekend. Ik heb 9nov de eerste echo. Vorig jaar rond deze tijd ook zwanger alleen kwamen we er toen met de 1e echo achter dat het een missed abortion was. Het heeft helaas een hele lange nasleep gehad. Uiteindelijk nu pas weer zwanger geraakt. Ik vind het vreselijke spannend, veel angst en nare dromen. Ik ben blij als het woensdag is. Mijn klachten wisselen per dag, constant blijft wel de zere borsten en de vermoeidheid. Soms ben ik misselijk soms heel emotioneel, ook een algehele malaise gevoel. Dit had ik vorig jaar niet dus we gaan er maar vanuit dat het nu goed is :)

één jaar geleden

Reactie op maytjets

Ik ben volgens eigen berekening 28 juni uitgerekend. Ik heb 9nov de eerste ...
Wat spannend, ik duim voor jullie 🍀

één jaar geleden

Ik ben 27 juni uitgerekend van ons tweede kindje, heb eerste echo op 17/11. Ben de hele dag door misselijk ☹️tips zijn welkom

één jaar geleden

Wat leuk dit groepje! Ik ben morgen 7 weken en ongeveer 26 juni uitgerekend. Afgelopen maandag de 1e echo gehad ivm fertiliteitstraject en eerdere miskraam. Onze mini liet al een kloppend hartje zien, dus helemaal blij. Komende woensdag weer een echo om te zien of de ontwikkeling goed gaat. We vinden het heel spannend! 🙏🍀

één jaar geleden

Oh en qua klachten.. gevoelige en veranderende borsten, maar nog goed te doen. Met vlagen lichte krampen (er gebeurd natuurlijk genoeg daarbinnen). En de vermoeidheid... pfoe, die hakt er wel in. Maar verder mag ik zeker niet klagen!

één jaar geleden

Reactie op lisa03

Wat spannend, ik duim voor jullie 🍀
Dank je wel!!

één jaar geleden

Hooi dames Ik ben voor nu “27juni” uitgerekend Hebben 28 november de termijnecho en dan weten we de definitieve datum! Hebben gelukkig wel al een goeie echo gehad met een kloppend hartje ❤️ Hoe verloopt jullie zwangerschap tot nu toe?

één jaar geleden

Ik ben 24 juni uitgerekend! Helaas hematomen dus al meerdere keren gedacht dat ik een miskraam heb.. we hebben daarom al twee echo’s gehad en dinsdag weer 1. Gelukkig tot nu toe nog steeds een kloppend hartje !

één jaar geleden

Vandaag vroege echo gehad Zou ongeveer 7 weken moeten zijn en dit klopte perfecte met de echo ❤️ mooi kloppend hartje 🥰 zo blij na 3 miskramen 🙏

één jaar geleden

Hii! Allereerst gefeliciteerd allemaal!! Op dit moment ben ik precies 7 weken zwanger (verwacht 26 juni 2023) eerste echo gepland op 16 november. Voor mij 2e zwangerschap en kindje voor mijn partner 1ste keer. Ik heb al een dochter van 6 jaar uit mijn vorige relatie, we voeden haar 90% van de tijd samen op. Voel me erg goed, alleen zooooo vermoeid…. Rond 21.00 vallen echt mijn ogen dicht. We kunnen niet wachten het aan ons meisje te vertellen en opa’s en oma’s en vrienden natuurlijk! Willen alleen graag even wachten tot we een goede echo hebben gehad. Voor mijn dochter willen we graag een grote zus pakket maken, zodat ze lekker de baby mee kan verzorgen!

één jaar geleden

Reactie op isabellenova

Hii! Allereerst gefeliciteerd allemaal!! Op dit moment ben ik precies 7 wek ...
We lopen precies gelijk! Ook 26 juni uitgerekend van 2e en 16 nov 1e echo! Zo spannend weer! Gefeliciteerd in ieder geval! 😁

één jaar geleden

Reactie op EBL89

We lopen precies gelijk! Ook 26 juni uitgerekend van 2e en 16 nov 1e echo! ...
Ohh wat leuk!! Jullie ook van harte gefeliciteerd 🫶🏼!!