964 Reacties

één jaar geleden

9 juni uitgerekend net op de rand! Nog lekker genieten van ons grote geheim! We vertellen het t weekend voor de termijnecho (das pas 21nov) dus ben klein beetje nerveus en aan t overwegen vóór dat weekend nog een extra echo te plannen... gewoon om die extra bevestiging te hebben dat t nog goed zit als we t vertellen 🙈

één jaar geleden

Leuk dames!! Ik ben ook 9 juni uitgerekend na 2 MA’s ga ik er nu ook vanuit dat alles goed mag gaan❤️❤️ Ik ben vandaag 9+2 en ben vooral echt moe. Verder mag ik niet klagen (maakt me soms ook onzeker)

één jaar geleden

Reactie op 2021mama

Leuk dames!! Ik ben ook 9 juni uitgerekend na 2 MA’s ga ik er nu ook vanuit ...
Ohja en heb al 2 goede echo’s gehad ivm de miskramen en aanstaande woensdag heb ik er weer 1! 18 november de termijnecho

één jaar geleden

Ik ben vandaag 9+1 zwanger en ben uitgerekend op 10-6-23. Super spannend!!! We hebben al een vitaliteitsecho gehad waar alles er gelukkig goed uitzag. We hebben al een gezonde dochter van bijna 2. Ik heb last van misselijkheid, vermoeidheid en pijn aan mijn borsten. Daarnaast heb ik ook een afkeer tegen vlees. Het ruikt ineens zo vies😅. Ik ga de NIPT wel doen. Dit heb ik bij mijn dochter ook gedaan en vond dit toch wel een geruststelling. Mijn werk weet het al aangezien ik nog geen waterpokken heb gehad en ik op een kdv werk. Ik heb het nog niet helemaal openbaar gemaakt maar veel mensen weten het al wel. Leuk zo’n groep😄.

één jaar geleden

Leuk topic! Allereerst allemaal gefeliciteerd! Mijn naam is Noa, 27 jaar oud en nu 8+6 weken. Ik ben 12 juni uitgerekend, voor de eerste keer zwanger en het zijn er 2!! Een week geleden de eerste echo gehad, en het was wel even schrikken voor ons 😂 Maar nu zijn we er echt hartstikke blij mee! Mijn man en ik hebben nu allebei corona, maar de zwangerschapskwaaltjes vallen best mee. Wel alleen veel sneller moe. We hebben het gisteren aan mijn ouders verteld en vanavond gaan we naar mijn schoonouders!

één jaar geleden

Leuk topic! Allereerst allemaal gefeliciteerd! Mijn naam is Noa, 27 jaar o ...
Wauw een tweeling! Dat lijkt me wel ontzettend spannend maar leuk 😁

één jaar geleden

Reactie op Chibishi

Wauw een tweeling! Dat lijkt me wel ontzettend spannend maar leuk 😁
Ja, echt spannend! We vinden het allebei echt zo speciaal, mijn man is helemaal blij 😂😅 Hoe is het met jou?

één jaar geleden

Voor nu ben ik uitgerekend op 16 juni. Dinsdag de eerste echo. Nog even spannend dus op welke datum ik gezet wordt. Ik heb eigenlijk nauwelijks last van kwaaltjes. Ik heb al een zoon die in januari 2 wordt. Leuk voor hem om een speel maatje te krijgen

één jaar geleden

Hoe zit het met jullie buik? Misschien is het bij mij al heftiger nu ik een tweeling draag, maar mijn buik lijkt al super-opgeblazen aan het eind van de dag!

één jaar geleden

Hoe zit het met jullie buik? Misschien is het bij mij al heftiger nu ik een ...
Bij mij is nog niks te zien, voel me ook niet opgeblazen. Ben benieuwd wanneer ik voor het eerst iets ga zien. Wat leuk dat je een tweeling krijgt, bijzonder zeg 😀

één jaar geleden

Hoe zit het met jullie buik? Misschien is het bij mij al heftiger nu ik een ...
Ik vind het nu al lastig verborgen te houden. 🙈 (eerste kindje, 9 wk) Gelukkig is het wijde truien seizoen. En ik pers me nog even in mn oude broeken, ben bang als ik nu de zwangerschaps broeken al aan ga doen dat t hek dan helemaal van de dam is 🤣😅

één jaar geleden

Hoe zit het met jullie buik? Misschien is het bij mij al heftiger nu ik een ...
Hier niet zwanger van een tweeling, maar wel een enorm opgeblazen buik🙈. 2e zwangerschap, merk dat het allemaal veel sneller gaat. Wat het helaas dus al best moeilijk maakt om te verbergen

één jaar geleden

Reactie op Junejune

Bij mij is nog niks te zien, voel me ook niet opgeblazen. Ben benieuwd wann ...
Hier ook nog helemaal niks te zien! Heb wel veel forums afgezocht om te bevestigen dat dit ook normaal is geen (darmen) buikje te hebben in het begin. 😅 Maakt me toch op een rare manier onzeker (zeker omdat ik nog geen echo heb gehad)

één jaar geleden

Hi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben nu 8+2 en volgens mijn eigen berekeningen ook 16/6 de uitgerekende datum.. we hebben al een vroege echo gehad met 6+4 en kloppend hartje gezien 😍. Volgende echo is gepland op 14/9 dan 9+3, heel benieuwd ! Ik voel me gewoon echt blehh, misselijk/moe/gaar/nergens zin in Maar zal er wel bij horen! Hoop dat het wel beetje gaat verdwijnen richting de 12 weken (wel zo gezellig) met kerst haha 🤶 🎄

één jaar geleden

Reactie op Panda92

Hi allemaal! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben nu 8+2 en volgen ...
14/11 sorry, nu al moe 🫣😂

één jaar geleden

Hoe zit het met jullie buik? Misschien is het bij mij al heftiger nu ik een ...
Ik trek al 1,5 week mijn spijkerbroeken niet meer aan 😂 zit voor geen meter meer. Draag nu van die stretch-broeken van vero moda met elastiek in de buik, lijkt een beetje op een chino en zit heeeerlijk! Kan ik ook nog een beetje in groeien komende weken

één jaar geleden

Hoi allemaal, leuk zo'n topic! Ik ben 37 en zwanger van nr 3. Heb het een paar vriendinnen verteld maar verder nog niemand omdat ik nog heel even wil wachten tot de termijnecho met het aan mn dochter vertellen (en bang ben dat ze het te horen krijgt als we het wel al familie enz vertellen; zoontje maakt minder uit want die snapt het toch nog niet). Die staat op 16 nov gepland, dus bijna gelukkig! Mn broeken beginnen behoorlijk strak te zitten en ik moet echt tactisch kleren kiezen, best lastig met werk vind ik! Oh en verder best misselijk maar tegelijkertijd juist veel eetlust. Vandaar ws ook dat je mn buikje al ziet haha, ik eet heel de dag door! Oh en moe. Ik doe op elke vrije dag een middagdutje als het kan, maar dan 's avonds gewoon weer kapot moe.

één jaar geleden

Goedemiddag allemaal, iedereen van harte gefeliciteerd 🥳🥳🥳 ik ben zwanger van onze twee doormiddel van een icsi traject. Wij zijn 13-6-2023 uitgerekend. Ik moet zeggen dat deze zwangerschap vergelijken met onze eerste wat zwaarders is. Heb een aantal weken onpasselijk/misselijkheid gehad de hele dag door. Nu alleen als ik een lege maag heb. Ook veel last van emotie, om de gekste dingen zoals een reclame spotje met een baby, kan ik wel huilen haha. Ik ben nu ook nog eens ziek, vanavond een Corona test doen dus het valt wat zwaar maar dat moet goed komen. Het is voor een goed doel denk ik dan haha. Wij hebben met 7+1 een echo in het ziekenhuis gehad, alles was goed. Ook een goed kloppend hartje te zien. Vorige week donderdag met 8+2 ook bij de verloskundige een echo gehad dan krijg je toch weer het stukje bevestiging dat alles goed is. Hij/zij is behoorlijk gegroeid in een week en ik ben blij als wij 21 nov de termijnecho hebben zodat ik ons kindje weer kan zien.

één jaar geleden

Hoi! Mijn berekening was 12/13juni maar tijdens eerste echo vorige week op 15 juni gezet. Ik ben ontzettend vermoeid en wil alleen maar slapen! Hopelijk gaat het voor iedereen verder heel vlot!

één jaar geleden

Leuk ik ben 14 juni uitgerekend dit is ons eerste kindje 2 goede echo's gehad met kloppend hartje vandaag weer een echo 9 weken zwanger nu heel veel spanning en hoop snel 12 weken te zijn