1023 Reacties

MOD

3 jaar geleden

Laatste vraag vanuit deel 2 Nog meer mama's die in een Haags ziekenhuis zijn of gaan bevallen?

3 jaar geleden

Reactie op Sem_

Laatste vraag vanuit deel 2 Nog meer mama's die in een Haags ziekenhuis zi ...
Wel het Dordtse ☺️

3 jaar geleden

Omdat we allemaal in de zomer zitten met een pasgeboren baby ben ik heel benieuwd of er al zijn die een vakantie hebben geboekt en wanneer en waarheen. Wij willen begin september graag een paar nachten weg (ze is dan ong 2,5 maand oud) Via center parcs heb je een speciale pagina waar je 50% korting krijgt.

3 jaar geleden

Reactie op Sem_

Ja! Ik ga waarschijnlijk naar het Haga… mits deze bevalling niet zo snel gaat als een eerdere 😎 Bij mijn tweede daar ook bevallen en dat was fijn, stonden wel snel weer op straat. Ze hebben gelukkig goede airco 🤣

3 jaar geleden

Reactie op Lindsy Bruin

Ja! Ik ga waarschijnlijk naar het Haga… mits deze bevalling niet zo snel ga ...
Hoop ook op een beetje goed airco's. Ben met mijn eerste ook bevallen in het Haga. Nu word ik ingeleid bij Westeinde

3 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Omdat we allemaal in de zomer zitten met een pasgeboren baby ben ik heel be ...
Wij hebben toevallig net via centerparcs geboekt voor een weekje winterberg begin september. Heerlijk met z'n 4en in een huisje met sauna en bubbelbad. Kunnen papa en mama savonds ook ontspannen als de kleintjes in bed liggen 🤭🙈

3 jaar geleden

Reactie op cvanbuiten

Wij hebben toevallig net via centerparcs geboekt voor een weekje winterberg ...
Oooo klinkt goed. Heeerlijk😃

3 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Oooo klinkt goed. Heeerlijk😃
Zeker, het aftellen kan beginnen!

3 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Wij willen ook zoiets gaan boeken maar nog niet echt iets specifieks op het oog. Jullie al wel iets gezien?

3 jaar geleden

Reactie op Sem_

Ja vorige bevalling (2020) gehad in HMC Westeinde in Den Haag en hoop daar deze keer weer te bevallen :)

3 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Wij gaan in augustus ook heerlijk een weekje naar centerparcs kempervennen ☀️

3 jaar geleden

Reactie op MyMiracle

Wij gaan in augustus ook heerlijk een weekje naar centerparcs kempervennen ...
Ik kwam kempervennen ook tegen inderdaad. Ben je hier al ooit geweest?

3 jaar geleden

https://www.centerparcs.nl/nl-nl/babyboxnw_sck hier in ieder geval de link waarbij je direct de 50% korting krijgt!

3 jaar geleden

Vanmiddag hele nare steken gehad linkerzijde aan de zijkant/achterkant een stukje boven de heupen.. en nu weer dezelfde scherpe nare steken. Iemand die dit herkend? 🤷🏼‍♀️

3 jaar geleden

Ja, we gaan voor de tweede keer. Erg leuk park vooral voor onze oudste, geweldig zwembad, binnen speelparadijs en van de zomer leuke activiteiten ☀️☺️

3 jaar geleden

Vanmiddag hele nare steken gehad linkerzijde aan de zijkant/achterkant een ...
Jaa ik toevallig ook vandaag. Nog niet eerder gehad, jij wel?🤭 heb dit alleen bij het opstaan overigens

3 jaar geleden

Reactie op MyMiracle

Ja, we gaan voor de tweede keer. Erg leuk park vooral voor onze oudste, ge ...
Okee. Jaa dit wordt ons eerste kindje en misschien gaan mijn schoonouders mee met hun hond en onze hond☺️ is het dan ook aan te raden? Las dat het wel in een bosrijke omgeving ligt.

3 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Jaa ik toevallig ook vandaag. Nog niet eerder gehad, jij wel?🤭 heb dit all ...
Ja klopt! Of als ik even gelegen heb. Ook nog nooit eerder gehad inderdaad 🙈 en na een tijdje is het ook weer verdwenen alsof er niks was 🥲

3 jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Okee. Jaa dit wordt ons eerste kindje en misschien gaan mijn schoonouders m ...
Zeker! Ik vind het echt het leukste park van centerparcs😄

3 jaar geleden

Oneee ik word ziek. Heb keelpijn en mega verkouden. Waarommmm 🥲😨 Iemand die dit ook heeft (gehad) en maakt dat uit voor de baby? Hopelijk gaat t wat beter voordat ik ga bevallen 😑