1229 Reacties

7 maanden geleden

Onze dochter kan de laatste 2 dagen ineens echt krijsen en zo hoog/hard gillen/huilen. Meer kindjes? Vaak als ze wakker word heeft ze dit

7 maanden geleden

Meer vrouwen die na 3 maanden nogsteeds last lijkten te hebben van hormonen? Ik heb nogsteeds dat ik op en af down ben, vaak zonder enige reden... ofja hormonen denk ik dan 🤷‍♀️

7 maanden geleden

Reactie op Irisvk98

Meer vrouwen die na 3 maanden nogsteeds last lijkten te hebben van hormonen ...
Jazeker, en dat kan nog wel even duren. Nog wel 6 maanden dacht ik. Ik ben sneller op mijn teentjes getrapt en reageer ook impulsiever.

7 maanden geleden

Reactie op Brownie

Onze dochter kan de laatste 2 dagen ineens echt krijsen en zo hoog/hard gil ...
Hier ook! Geen idee wat het is. Het begint in haar slaap en dan wordt ze er wakker van (en wij ook ;))

7 maanden geleden

Wij gaan volgende week 2 weken op vakantie naar Oostenrijk met de auto. Zijn er dingen welke ik niet mag vergeten. Paspoort is geregeld en standaard dingen als kleding, luiers etc heb ik. Of tips voor onderweg zijn altijd welkom. Ik geef zelf borstvoeding

7 maanden geleden

Reactie op Eagerhearts

Wij gaan volgende week 2 weken op vakantie naar Oostenrijk met de auto. Zij ...
Wij zijn nu al 2 keer met de auto naar Italië gegaan. Wat ik wel een must vond was een speelboog die zowel op de autostoel als op de kinderwagen bevestigd kan worden. Ideaal voor wat afleiding tijdens de file en zo. Verder gewoon je baby volgen. Rijden tussen 2 voedingen door en zo. Wat ik ook mee had was een klein flesje wasmiddel speciaal voor met de hand. Een ongelukje is snel gebeurd en het is wel zo leuk om alles even te kunnen opfrissen (ook mijn eigen kledij trouwens nadat mijn zoontje mij volledig onder gespuugd had, ik heb echt niet genoeg borstvoedingskledij om 2 weken lang elke dag iets vers aan te doen). Verder heeft zo’n kleintje echt nog niet veel nodig. Mama en papa, melk, propere luier en propere kleertjes. 1 iets wat ik de eerste keer vergeten was: reservekleertjes waar ik direct aankon in de auto. Mijn zoontje kreeg een spuitluier onderweg en we hebben de auto moeten legen en de valies open moeten gooien op de snelweg parking. Het lukte maar praktisch was het niet 😉 Veel plezier op reis!

7 maanden geleden

Het is begonnen, mijn haar begint uit te vallen. Iemand enig idee hoe lang dit duurt? Word nu al gek van alle haren overal haha

7 maanden geleden

Reactie op Junejune

Het is begonnen, mijn haar begint uit te vallen. Iemand enig idee hoe lang ...
Yep hier is het ook begonnen Draag nu veel een knot 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Junejune

Het is begonnen, mijn haar begint uit te vallen. Iemand enig idee hoe lang ...
Ja ik merk het vooral in mn borstel. In mn zwangerschap niet hoeven "leeg te halen" en nu zie je steeds meer haar erop. Kan wel paar maanden duren tenminste bij mij wel

7 maanden geleden

Iemand wel eens een slaapzak zonder mouwen en daarvan de armsgaten dichtgenaaid? Zoon slaapt in de puckababy mini, voor 3 tot 6 maanden. Nou hij wordt met 14 weken nu toch echt veels te klein. En zo groot is mijn zoon niet maargoed. Probleem is alleen dat hij zichzelf wakker houdt door het meppen met zn armen en sabbelen op zn handen. Nu dacht ik wat als ik een slaapzak zonder mouwen neem, en dan de armsgaten dicht naai 🤭 Zou het werken? Je mist dan alleen de band om zn middel die de puckababy heeft, maar als het hoofgat niet te groot is lijkt me dat geen probleem.

7 maanden geleden

Iemand wel eens een slaapzak zonder mouwen en daarvan de armsgaten dichtgen ...
Zo'n band kun je los kopen op de site van puckababy

7 maanden geleden

Iemand wel eens een slaapzak zonder mouwen en daarvan de armsgaten dichtgen ...
Kan prima lijkt mij. De ergopouch inbakerslaapzakken hebben ook geen band zoals puckababy

7 maanden geleden

Reactie op DB0

Kan prima lijkt mij. De ergopouch inbakerslaapzakken hebben ook geen band z ...
Oh dat wist ik niet? Thanks

7 maanden geleden

Staan jullie echt met je kindje op bij de eerste voeding om bijv 7 uur? Of geven jullie een flesje en kruipen jullie dan weer in bed en de kleine ook weer in bed.

7 maanden geleden

Reactie op Esje22

Staan jullie echt met je kindje op bij de eerste voeding om bijv 7 uur? Of ...
Ik moet opstaan ivm 2 schoolgaande kids. Maar bij de eerste ging ik wel soms terug tot uur of 9

7 maanden geleden

Reactie op Esje22

Staan jullie echt met je kindje op bij de eerste voeding om bijv 7 uur? Of ...
Ik sta meteen op (heb zelf dan ook onwijze honger) 😊

7 maanden geleden

Reactie op Esje22

Staan jullie echt met je kindje op bij de eerste voeding om bijv 7 uur? Of ...
Ik kruip terug in bed en mijn dochter slaapt ook meteen door. Lekker rustig wakker worden rond 9 uur meestal

7 maanden geleden

Reactie op Esje22

Staan jullie echt met je kindje op bij de eerste voeding om bijv 7 uur? Of ...
Mijn dag begint dan, ondanks dat het mijn eerste is. M’n zoontje wordt tussen half 7 en 7 uur wakker en gaan er dan samen uit. Kleertjes aan en allebei ontbijten. Tegen de tijd dat hij weer z’n bedje in gaat, ben ik al klaar wakker. En gun mezelf ook niet de tijd om er weer lekker in te kruipen. Mijn zoontje slaapt overdag ook vaak maar driekwartier dus voor ik zelf weer slaap, kan ik er weer bijna uit 🙈

7 maanden geleden

Reactie op Esje22

Staan jullie echt met je kindje op bij de eerste voeding om bijv 7 uur? Of ...
Hier slapen we beide nog wel een blokje tot 10u 😊

7 maanden geleden

Reactie op Junejune

Het is begonnen, mijn haar begint uit te vallen. Iemand enig idee hoe lang ...
Hier ook al een paar weken 🙄 mijn haar was zo mooi vol tijdens de zwangerschap 😔