1376 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Onze dochter gaat richting de 62-68. Bijna tijd voor nieuwe rompertjes. De ...
Ik heb altijd rompers met korte mouwen. Zo vervelend om lange mouwen shirts over lange mouwen rompers aan te trekken...

één jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Denk dat het ook een beetje aan je kindje ligt. Onze dochter van 21 maanden heeft altijd korte mouw rompers aan, omdat ze het altijd warm heeft en wat arlinde ook zegt, lange mouwen over elkaar is zo vervelend!

één jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Ik heb voornamelijk korte mouwen gekocht omdat het binnen in de winter ook gewoon 20 graden is (en dan een trui eroverheen). Heb wel een paar lange mouwen voor als het heel koud is😊

één jaar geleden

Reactie op Jansjuni23

Ik heb vooral korte mouw rompers want binnen is het wel meestal aangenaam warm en buiten doe je toch een jasje aan. Ik heb wel enkele lange mouw rompers voor ‘s nachts

één jaar geleden

Lange mouwen over lange mouwen is heel irritant idd. En de binnentemperatuur scheelt niet veel met de rest v h jaar. Heb wel een paar lange mouwen rompers om bijv een tshirt overheen te doen. Lekker 00's skaterboi stijl. Maar dan kan hij nog mooi in al die tshirts die die nu net pas past 😅

één jaar geleden

Waarom rolt mijn zoontje steeds op zijn buik om vervolgens hard te gaan huilen? Het is zó niet logisch, rol dan niet op je buik 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Waarom rolt mijn zoontje steeds op zijn buik om vervolgens hard te gaan hui ...
Omdat hij nog geen oorzaak gevolg kent🤪

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Omdat hij nog geen oorzaak gevolg kent🤪
Het is echt zo vermoeiend als hij moet slapen 🤣 Kon er vannacht wel 20x uit in een uur tijd en net een half uur meneer terug liggen rollen tot hij eens sliep 🫠

één jaar geleden

Zijn er meer ouders die denken te merken dat flesvoeding van kruidvad merk minder verzadigend is dan nutrilon? Mijn zoon van 4 maanden kan er nu overdag nog geen 3 uur tussenlaten en hij is alweer ontroostbaar van de honger... dat deed hij voorheen nooit. Het lijkt erop alsof dit begonnen is tegelijk met de wisseling van nutrilon naar kruidvat merk..

één jaar geleden

Reactie op Irisvk98

Zijn er meer ouders die denken te merken dat flesvoeding van kruidvad merk ...
Ja! Mijn zoontje had precies hetzelfde met etos voeding. Nu weer terug naar nutrilon en het gaat gelijk een stuk beter

één jaar geleden

Hebben jullie baby's al hun voetjes ontdekt, dat ze er echt naar grijpen en mee spelen? Zag dat dat een voorloper is van omrollen maar ons meisje is wel bezig met op haar zij te rollen maar helemaal niet met haar voetjes aan het spelen?

één jaar geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Hebben jullie baby's al hun voetjes ontdekt, dat ze er echt naar grijpen en ...
Ik kreeg gisteren de tip van iemand dat het goed is om de baby's tijdens het spelen geen sokken aan te doen. Dan kunnen ze veel meer voelen en ontdekken met hun voetjes. Misschien kun je dat eens proberen?

één jaar geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Hebben jullie baby's al hun voetjes ontdekt, dat ze er echt naar grijpen en ...
Hier ook nog niet, trapt er soms wel mee tegen de babygym maar verder niks… Rolt dan wel al naar zijn buik dus hij doet het lekker op zijn eigen volgorde denk ik 🤣

één jaar geleden

Reactie op Mariska19

Ik kreeg gisteren de tip van iemand dat het goed is om de baby's tijdens he ...
Ze krijgt hier eigenlijk alleen sokken aan als we naar buiten/op visite gaan of als het echt fris is. We zijn zelf niet zo van de sokken dus vergeten het vaak, haha.

één jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 3 maanden heeft ontzettend veel gerommel in zijn buik de laatste dagen/week. Het lijkt niet of hij er erg last van heeft, maar heeft ook al 3 dagen niet gepoept (geef bv). Normaal heeft hij dit nooit en dacht dat zijn darmpjes al wel klaargestoomd waren. In begin heel veel krampjes gehad. Herkent iemand dit? Het klinkt ook een soort als rammelende maag, maar t is de hele dag door.

één jaar geleden

Reactie op ZoZ0nd4g

Ze krijgt hier eigenlijk alleen sokken aan als we naar buiten/op visite gaa ...
Haha dat is dus eigenlijk al top ;)

één jaar geleden

Reactie op FloorM

Mijn zoontje van bijna 3 maanden heeft ontzettend veel gerommel in zijn bui ...
Ja! Ik zei het gisteren nog tegen mijn partner. Vooral voordat ze een poepluier heeft, zo hard gerommel 🙈 daardoor weet ik vaak dat er een poepluier in aantocht is 😅

één jaar geleden

Gekke vraag: mijn baby vindt het geweldig om te kijken naar een stopcontact. Zodra we hem op de bank over de schouder doen om te laten boeren ziet hij ‘Stoppie’ het stopcontact en gaat echt helemaal los. Het is echt hilarisch om hem zo te zien reageren op een stopcontact. Zijn er nog meer baby’s zo gek als de onze? 😅 als ik het vertel aan anderen ligt iedereen in een deuk maar geen herkenning dat hun baby dit ook doet/deed.

één jaar geleden

Reactie op Hazel2016

Gekke vraag: mijn baby vindt het geweldig om te kijken naar een stopcontact ...
Hahah herkenbaar, onze dochter heeft dat met de plafondlamp. Zodra ze die ziet moet ze zo lachen, grote verhalen tegen de lamp en ze schatert het uit 🤣

één jaar geleden

Reactie op Hazel2016

Gekke vraag: mijn baby vindt het geweldig om te kijken naar een stopcontact ...
Kan best zijn omdat dat een groot contrast is de zwarte gaatjes in een witte contact doos. Hier is t dakraam dikke hit 😅