1376 Reacties

één jaar geleden

Hahah herkenbaar, onze dochter heeft dat met de plafondlamp. Zodra ze die z ...
Haha wat leuk!

één jaar geleden

Reactie op IBekkers

Kan best zijn omdat dat een groot contrast is de zwarte gaatjes in een wit ...
Ja misschien ziet hij er een gezichtje in ofzo! Leuk van het dakraam, zo hebben ze allemaal hun ding denk ik haha

één jaar geleden

Een oprechte vraag, zijn er meer borst gevoede kindjes die al 12 uur per nacht doorslapen? Ben zo bang voor mijn productie dat deze gaat afnemen. Uiteraard is ze af en toe wakker voor een speentje. Maar zodra ze die krijgt is ze direct tevreden en slaapt ze door.

één jaar geleden

Reactie op MVisser96

Een oprechte vraag, zijn er meer borst gevoede kindjes die al 12 uur per na ...
Ja ons zoontje slaapt al een tijdje door (gemiddeld 11 uur per nacht). Ik heb niet het idee dat dit ten koste is gegaan van mijn productie. Overdag lijkt hij alles in te halen wat hij 's nachts mist 😄

één jaar geleden

Reactie op MVisser96

Ben net gestopt. Ik had ook dat onze zoon vanaf 3 weken al door ging slapen. Mijn productie bleef prima 😃

één jaar geleden

Reactie op FloorM

Ja ons zoontje slaapt al een tijdje door (gemiddeld 11 uur per nacht). Ik h ...
Hoe vaak drinkt hij overdag? Ik kom op 6 voedingen terecht.

één jaar geleden

Reactie op MVisser96

Hoe vaak drinkt hij overdag? Ik kom op 6 voedingen terecht.
Ik kom over het algemeen op 7 voedingen, soms 8 aangezien hij aan het eind van de middag hongeriger is en vaker komt.

één jaar geleden

Pfff heb ik dit de laatste 2 avonden als ik mijn zoontje om 22.00 de laatste fles wil geven is hij klaar wakker en gaat dan tijdens de fles liggen lachen en spelen en vervolgens niet drinken. Meer mama's die dit hebben? Zou hij dan geen honger hebben?

één jaar geleden

Reactie op MVisser96

Hij slaapt ook door bij ons en zit overdag op 5 voedingen

één jaar geleden

Even uit nieuwsgierigheid. Op dit moment probeert mijn zoontje natuurlijk vanalles in zijn mond te stoppen. Ik laat dit eigenlijk altijd wel toe bij veilige spullen (Spuugdoekje, knuffeltje, kraakboekje). Wat ik begreep is dat het normaal baby gedrag is. Laten jullie dit ook gebeuren?

één jaar geleden

Reactie op Anne kr

Even uit nieuwsgierigheid. Op dit moment probeert mijn zoontje natuurlijk v ...
Jahoor, maar inderdaad alleen onder toezicht 😊 Hij probeerde vanmorgen nog een hele hydrofieldoek in zijn mond te proppen maar dat vond ik dan weer een wat minder goed plan🥲

één jaar geleden

Reactie op Anne kr

Even uit nieuwsgierigheid. Op dit moment probeert mijn zoontje natuurlijk v ...
Ja hoor zolang veilig is en onder toezicht laten we dit gewoon lekker toe. Hoort gewoon bij de ontwikkeling.

één jaar geleden

@Felimba, een hele doek lijkt mij inderdaad niet de bedoeling haha. @babyjune, hoort er idd bij! Zat mij vannacht ineens af te vragen hoe anderen daarin staan.

één jaar geleden

Wanneer zouden jullie aan de bel trekken? Dit is mn 3e maar wil uitkijken dat ik niet de "laks" wordt🫣 ik ben al paar dagen niet fit nu lijkt het door te zetten. Maar ook bij mn zoontje van 15 weken. Hij drinkt ongelooflijk slecht we zitten nu op de 360cc vandaag. Hij heeft geen koorts en oogt wel redelijk alert. Ik heb zelf het idee dat als hij morgen weer zo'n dag heeft, dat ik donderdag aan de bel trek. (Tenzij het ineens verslechtert enz uiteraard) wat zeggen jullie?

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Wanneer zouden jullie aan de bel trekken? Dit is mn 3e maar wil uitkijken d ...
Ik denk altijd, beter een keer te vaak gebeld dan te laat. De dokter kan dan inschatten of ze hem willen zien of dat je nog kan afwachten. Mijn zoontje was al een maand verkouden. Geen koorts en drinkt goed, maar ben toch even langs gegaan. Was uiteindelijk niks ernstigs gelukkig.

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Lasting om te beoordelen zonder je zoontje te zien. Zoals Waterrat adviseert. Je kan altijd met je huisarts bellen en aangeven: goh ik bel even om te overleggen. Dan zullen hun wel aangeven wat ze denken dat er nodig is

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Je huisarts contacten. Het feit dat je dit hier neerzet geeft al aan dat het je toch niet helemaal lekker zit. Dus altijd luisteren naar je moedergevoel!

één jaar geleden

Ik ben bij de huisarts geweest, doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm moeite met ademhalen, intrekkingen bij de borstkas. Gelukkig vond de kinderarts dat hij het nog goed genoeg zelf kon opvangen, dus we zijn net weer lekker thuis🙏

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Ik ben bij de huisarts geweest, doorgestuurd naar het ziekenhuis ivm moeite ...
Aahh nee ook zo erg verkouden?

één jaar geleden

Aahh nee ook zo erg verkouden?
Ja klopt en hij dronk nog maar 30-70 cc per 3 uur. Maar na zijn neusje spoelen dronk hij goed genoeg gelukkig. Maar we houden hem goed in de gaten