1376 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Esje22

Staan jullie echt met je kindje op bij de eerste voeding om bijv 7 uur? Of ...
Bij de eerste ging ik weer slapen. Nu bij de 2e doe ik de voeding in ons bed en dan wachten tot de oudste ook wakker is ☺️ soms is dat tegelijk soms is dat wat later.

één jaar geleden

Reactie op Esje22

Eerst ging ik terug naar bed maar moet straks toch naar t werk dus ik dacht ik ga ons maar een gezellig ochtend ritueel aanleren. Hoef ik over n paar weken ook niet zo ontzettend te wennen

één jaar geleden

Reactie op Jun001hum

Mijn dag begint dan, ondanks dat het mijn eerste is. M’n zoontje wordt tuss ...
Precies dit! Ik ging eerst ook vaak weer terug naar bed want hij sliep dan eigenlijk meteen weer naar de fles en nog best lang. Tegenwoordig is hij eerst nog even wakker, en slaapt daarna idd maar kort dus heeft niet zoveel zin meer om naar bed te gaan. Bij een slechte nacht neem ik hem nog wel eens bij mij in bed, maar echt slapen doe ik dan vaak niet.

één jaar geleden

Reactie op Jun001hum

Mijn dag begint dan, ondanks dat het mijn eerste is. M’n zoontje wordt tuss ...
Ja dat heb ik ook, ooit valt hij bijna meteen weer in slaap aan de fles en ga ik ook weer lekker liggen. Maar vaak is hij ook wakker en vind ik het zielig om hem dan soort van te verplichten in zover als dat kan om weer te gaan slapen, ookal heb ik er erg behoefte aan. Overdag kan ik echt niet slapen dus het breekt me wel behoorlijk op.

één jaar geleden

Soort van baby vraag, maar wil er geen topic voor openen. Graag wil ik een sieraad met geboortesteen, bloem of naam. Iemand leuke (betaalbare) ideeën waar ik deze kan vinden?

één jaar geleden

Soort van baby vraag, maar wil er geen topic voor openen. Graag wil ik een ...
Ik heb van mijn man een ketting gekregen met geboortebloem van my jewellery. Was volgens mij 25 euro en ik draag hem altijd ook met douchen en tot nu toe blijft hij erg mooi. Begin juli gekregen

één jaar geleden

Reactie op Esje22

Ik geef 1 om 6:15 de fles en de ander om 7 uur de fles en dan slapen we gerust nog tot 11 uur soms slapen de jongens nog tot half 12 als ik ook lui ben🤭🤪

één jaar geleden

Onze kleine man slaapt in de nacht erg goed en tegenwoordig overdag ook. Hij ligt nu nog te slapen (slaapt nu 1,5 uur), maar zijn laatste voeding was 4 uur geleden. Maken jullie ze overdag wakker of laten jullie ze lekker slapen? Hij heeft zondag en maandag minder geslapen door zijn 3e sprongetje. Ik denk dat hij even aan het inhalen is. Ik twijfel alleen of wakker maken nodig is. Hij drinkt en groeit gewoon goed.

één jaar geleden

Reactie op Esje22

Ik wel, maar ik heb ook nog een hond welke uitgelaten moet worden. Zeker met deze warmte gaan we graag vroeg op pad. De kleine man valt vaak weer in slaap in de wandelwagen

één jaar geleden

Reactie op Eagerhearts

Onze kleine man slaapt in de nacht erg goed en tegenwoordig overdag ook. Hi ...
Ik laat er max 5 uur tussen maar meestal wordt hij rond de 4 uur wakker soms 10 min later

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Ik laat er max 5 uur tussen maar meestal wordt hij rond de 4 uur wakker som ...
Alsof je het over de duvel hebt. Nu 4 uur en 7 minuten ertussen en meneer begint langzaam aan wakker te worden.

één jaar geleden

Reactie op Eagerhearts

Onze kleine man slaapt in de nacht erg goed en tegenwoordig overdag ook. Hi ...
Als hij goed groeit hoeft het niet. Hier is dit nooit aan de orde, maar als je geen plannen hebt, zou ik hem gewoon lekker laten slapen. Anders zou ik kijken wat handig uit komt met de rest van je plannen.

één jaar geleden

Soort van baby vraag, maar wil er geen topic voor openen. Graag wil ik een ...
Ik heb de geboortebloemen van beide kinderen als ketting, namen staan achterop de hanger. Dit was het cadeau van mijn partner. Zo lief, en voor altijd iets om te dragen

één jaar geleden

Mijn kleine van 10 weken krijg pas na 2 uur na zijn voeding krampen. Is dit mogelijk of is het keiharde geschreeuw van hem een ander probleem. Het lijkt wel gewoon krampen. Vind het zo rot om hem zo in pijn te zien

één jaar geleden

Iemand een idee kwa nachtkleding? In het begin van de nacht is het super warm op de slaapkamer, dus de baby in een romper in bed gelegd. Rond 5 uur werd hij wakker er waren zijn beentjes gewoon koud. Het was ook afgekoeld naar 22 graden. Vind het echt lastig..

één jaar geleden

Ik merk dat onze baby veel makkelijker en rustiger slaapt als het volledig donker is in de kamer. Overdag maak ik zijn kamer volledig donker en kan ik hem zien via de babyfoon maar snachts slaapt hij in de cosleeper. Als het dan helemaal donker is in de kamer en hij begint te komen voor z'n voeding kan ik meestal nog een uur, anderhalf rekken door z'n speen te geven. Maar als het donker is zie ik hem natuurlijk niet 🤣 Hoe doen jullie dat snachts?

één jaar geleden

Reactie op KimJ1993

Ik merk dat onze baby veel makkelijker en rustiger slaapt als het volledig ...
Ja altijd heel ruk, maar ik gebruik mn telefoon zaklamp met mn vinger gedeeltelijk ervoor zodat het niet te fel is😅

één jaar geleden

Reactie op KimJ1993

Er zijn spenen met glow in the dark ringetje eraan 😊

één jaar geleden

Reactie op KimJ1993

Wij hebben een maxi cosi nachtlampje gekocht! Ideaal. Als je richting het bedje komt gelopen springt hij aan. Plak je onder het bedje… echt mega handig🤣

één jaar geleden

Iemand wel eens een slaapzak zonder mouwen en daarvan de armsgaten dichtgen ...
Aanrader is het nunki laken van fedde en kees! Echt top. Wij hebben exact hetzelfde doordat die band strakker zit kan hij dat niet meer. Slaapt zelfs door nu!