1376 Reacties

één jaar geleden

Reactie op KimJ1993

Ik merk dat onze baby veel makkelijker en rustiger slaapt als het volledig ...
Wij hebben Fabian. En dan gebruik ik het rode lichtje. (Rood is de enige kleur die geen invloed heeft op de aanmaak van melatonine,tegenovergestelde van blauw) Dan loop ik ermee achter mn rug naar t bedje toe en als ik bij m ben licht ik ff bij ermee

één jaar geleden

Laten jullie jullie baby slapen in de box? We kregen net op onze kop bij het CB dat we ons zoontje daar laten slapen want z’n nestje wordt te klein. Maar volgens haar was de box om te spelen en moet hij boven in zijn bedje slapen. Dan kan ik blijven lopen want hij doet soms slaapjes van 20/30 min🤣

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Laten jullie jullie baby slapen in de box? We kregen net op onze kop bij he ...
Onze baby slaapt overal behalve in bed. Ben allang blij dat hij niet meer perse in de draagzak hoeft te slapen

één jaar geleden

Slaapt jullie baby ook meer door het warme weer. Hier ligt ze sinds gisteravond 19.00 op bed, heb haar om 10 uur afgehaald. Gevoed en sliep direct weer in de armen en sinds 11 uur ligt ze weer op bed te slapen. Ik begin me zorgen te maken.

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Overdag altijd in de box of de kinderwagen. Ben al blij dat ik met dit warme weer niet meer op zwier moet met de draagzak om hem te doen slapen 😅

één jaar geleden

Reactie op MVisser96

Slaapt jullie baby ook meer door het warme weer. Hier ligt ze sinds gister ...
Ja hier ook hoor! Komt wel nog regelmatig voor voedingen maar in plaats van spelen tussen 2 voedingen kiest hij ervoor om te slapen.

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Waar de kleine maar wil slapen daar slaapt hij. Ik kreeg echt de kriebels toen ik las dat je op je kop kreeg. Doe wat voor jullie werkt.

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Hier slaapt ons dochter ook in de box overdag 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Slaapt hier nooit in de box. D Ik denk zelf persoonlijk dat de slaapkwaliteit als hij élk slaapje beneden doet omlaag gaat. Die prikkels van omgevingsgeluiden komen toch binnen denk ik. Dus ik leg hem als het kan in zn bedje. (En idd moet ik soms wat op en neer lopen haha) Maar ook in de wandelwagen on the go slaapt ie wel. Blijf er niet voor thuis in ieder geval. Wel echt enorm suf dat je op je kop kreeg. 🙄 You do you. Jouw kind ❤️

één jaar geleden

Vandaag 0 ritme, komt ook meer voor voeding. Denk zelf door het warme weer en ik geef er ook maar aan toe. Flesjes gaan overigens niet allemaal op. Kan dit kloppen?

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Nee, want dan rust hij niet goed uit en is hij snel wakker. In bed doet hij slaapjes van 2,5 uur. Ook vooral omdat hij straks naar een kinderdagverblijf gaat:)

één jaar geleden

Reactie op sharona153

Vandaag 0 ritme, komt ook meer voor voeding. Denk zelf door het warme weer ...
Hier hetzelfde, maar hij slaapt ook door sinds een paar dagen (minimaal tot 5 uur) dus daar kan het hier ook nog aan liggen. Ik geef gewoon de flesjes wanneer hij wil. Komt vanzelf wel wat meer regelmaat in

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Nee, want dan rust hij niet goed uit en is hij snel wakker. In bed doet hij ...
Dan snap ik het ja! Bij onze gastouder ligt hij ook lekker in de box te slapen 😊 (hij gaat nu nog halve dagen, wellicht dat ze hem bij hele dagen wel even boven legt hoor)

één jaar geleden

Reactie op IBekkers

Slaapt hier nooit in de box. D Ik denk zelf persoonlijk dat de slaapkwalite ...
We proberen inderdaad zijn middagslaapje boven te doen ivm de prikkels, verder dus gewoon lekker in de box 😄 Kom altijd thuis van het CB met het gevoel dat ik een slechte moeder ben omdat ze over álles zoo zeeuurennn🫠 Maar we blijven gewoon ons gevoel volgen!

één jaar geleden

Reactie op Felimba

We proberen inderdaad zijn middagslaapje boven te doen ivm de prikkels, ver ...
Cb moet eens ophouden elke keer is er wel iets ene keer groeit hij niet goed dan weer iets met de fontanel die te klein is en nu de heupjes. En dat terwijl de kinderarts tevreden is. Ik kom er alleen nog voor zijn vaccinaties en om te wegen de rest gaat het ene oor in en andere uit

één jaar geleden

Cb moet eens ophouden elke keer is er wel iets ene keer groeit hij niet goe ...
Ja precies dat! We zijn weken bezig geweest met zijn voorkeurshouding. Fysio én ziekenhuis hebben gezegd: dit gaat helemaal goedkomen en zijn hoofdje ziet er 10x beter uit. Komt het CB er vandaag weer over zeuren dat er toch echt wel een afplatting zit… 🤦🏻‍♀️🫠 Je wordt er soms zo moe van🤣 Maargoed, we gaan nu wel een beetje offtopic 😄

één jaar geleden

Ben ik weer 🤣🤣 Ons zoontje heeft koorts na de vaccinatie vandaag, slaapt normaal in rompertje met korte mouwen en slaapzakje met TOG van 0.3. Moet ik heb nu ook wat luchtiger kleden in bed of is dit “koel” genoeg? Is rond de 25 graden op de slaapkamer

één jaar geleden

Reactie op MVisser96

Slaapt jullie baby ook meer door het warme weer. Hier ligt ze sinds gister ...
Hier ook. Blijft moe en wil gewoon lekker tukken. Als ze net wakker is, is ze wel gewoon vrolijk en niet suf. Dus lijkt me prima

één jaar geleden

Reactie op Felimba

We proberen inderdaad zijn middagslaapje boven te doen ivm de prikkels, ver ...
Hij had hier de afgelopen keer de tractietest niet goed gedaan. Dat ze aan zn handen omhoog trekken en dat hij zn hoofd mee moet nemen. Kan ie gewoon, doet ie geregeld. Allen niet als ie moe is bij het cb. Haha dus of we over een maand terug willen komen want als ie t dan nog niet doet dan een echo laten maken🙈😅 Ja toettoet. Ik film t wel een keer voor ze.

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Ben ik weer 🤣🤣 Ons zoontje heeft koorts na de vaccinatie vandaag, slaapt ...
Das prima mijns inziens.