1376 Reacties

één jaar geleden

Ik las ergens dat baby s maar 2 uur per dag in auto stoel mogen! Maar ik lees ook dat veel mensen op vakantie gaan met de auto met de kleine!! Hoe doen ze dat? Ik snap wel dat ze stoppen tussendoor maar dan zit je kind toch wel 10 uur bijvoorbeeld in de autostoel op een dag naar italie bijvoorbeeld!! Of meer zelfs als je nog verder rijdt! 😨🤔

één jaar geleden

Ik las ergens dat baby s maar 2 uur per dag in auto stoel mogen! Maar ik le ...
Max 2 uur aaneengesloten. Dus bij autovakanties elke 2 uur stoppen en minimaal een half uur de baby uit de stoel en even lekker laten bewegen.

één jaar geleden

Ik las ergens dat baby s maar 2 uur per dag in auto stoel mogen! Maar ik le ...
Wij stopten om de 2 à 3 uur voor telkens een uur. Ook reden wij in 2 dagen. (Vakantie naar Italië)

één jaar geleden

Mijn zoontje van 10 weken slaapt opmerkelijk beter in het borstvoedingskussen dan gewoon in zijn co-sleeper. Het is een klein kussen dat net om mijn buik past, dus geen groot om als zwangere mee te slapen. Hij ligt er ook veilig in. Als we hem neerleggen in zijn park wordt ie steevast wakker (ook als we sommige trucjes toepassen). In zijn co-sleeper wordt ie wakker na 3u. In het borstvoedingskussen slaapt hij bijna 6u aan een stuk. Hebben jullie ideeën hoe dit komt? Maar vooral hoe we hier vanaf kunnen geraken zodat hij ook kan slapen in zijn park/co-sleeper?

één jaar geleden

Ik vind het toch wat lastig nu met het warme weer, zoals waarschijnlijk wel meer mama’s 🙈 Mijn dochter ligt ingebakerd in een pacco slaapzak met 1.3 tog. Haar kamer loopt overdag vaak op naar 24 graden. Overdag doe ik wel eens de airco aan op onze slaapkamer en dan een ventilator die de koele lucht naar de overloop blaast en dan laat ik m’n dochters kamerdeur op een kiertje staan. Is dit oké om te doen?

één jaar geleden

Reactie op Nuiltje

Ik vind het toch wat lastig nu met het warme weer, zoals waarschijnlijk wel ...
Wij hebben gewoon de airco op 20/21 waar de baby ligt. Hij slaapt heerlijk niet verkouden ofzo

één jaar geleden

Onze jongen, 12 weken, kan sinds vanmorgen van buik naar rug rollen, hij lag altijd in een pacco doek en slaapt dus op zn rug. Moet ik hier nu ook direct mee stoppen door rollen van buik naar rug?

één jaar geleden

Reactie op Djennn

Onze jongen, 12 weken, kan sinds vanmorgen van buik naar rug rollen, hij la ...
Wij zijn direct gestopt met inbakeren sinds hij op zijn zij kan rollen, dus ik zou het zelf wel doen ja

één jaar geleden

Reactie op Djennn

Onze jongen, 12 weken, kan sinds vanmorgen van buik naar rug rollen, hij la ...
Van buik naar rug is wel makkelijker dan andersom. Het kan zo nog een maand duren dat hij van rug naar buik kan maar Ik zou vanaf nu wel gaan afbouwen

één jaar geleden

Ik vond nog de afbouwpacco van mijn dochter, daar kunnen zn armpje uit maar wel straks op zn rug, ben benieuwd hoe slapen vandaag gaat🤞🏻

één jaar geleden

Reactie op Djennn

Ik vond nog de afbouwpacco van mijn dochter, daar kunnen zn armpje uit maar ...
Eerste poging werd 10 minuten, maar we geven niet op haha

één jaar geleden

Mijn dochtertje heeft best wel een gloeiend hoofdje, maar als ik temperatuur is het gewoon goed. Heb haar ook niet te warm aangekleed nu met deze warmte. Moet ik mij zorgen maken of is dit nu gewoon normaal met dit weer?

één jaar geleden

Vraagje, mijn kleintje sliep altijd vanaf de laatste fles tot 7.00/7.30. Tegenwoordig krijg ik hem wat eerder in bed. Rond de klok van 19.00, maar wordt hij iedere nacht ineens rond 4.30/5.00 wakker. Hij krijgt nog steeds zn laatste fles rond 22.00 en is ook niet koud. Krijgt hij nu "teveel" slaap en wordt dit vanzelf wel weer langer of is er iets anders?😅

één jaar geleden

Veel scheten is dat ook iets wat hoort bij (verborgen) reflux? Hier echt scheten voor volwassenen waardoor hij wakker wordt/is. Bijna 14 weken dus de echte darmkrampjes zouden het toch niet meer moeten zijn.

één jaar geleden

Zijn er al babys die in een ledikant liggen?

één jaar geleden

Reactie op Nuiltje

Mijn dochtertje heeft best wel een gloeiend hoofdje, maar als ik temperatuu ...
Hier voelt ze ook vaak warm maar geen verhoging oid

één jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja hier, toen ze 6 weken oud was ongeveer

één jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja vanaf dag 5 overdag, vanaf dag 8 ook snachts 🥰

één jaar geleden

Reactie op Brownie

Ja eigenlijk al gelijk toen we thuis kwamen uit het ziekenhuis..hij heeft eerst 10 dagen op de neonatologie gelegen.

één jaar geleden

Reactie op Brownie

Alleen overdag! De nachten wou ik ook mee beginnen maar stel het elke keer uit 🤣