1376 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Esje22
Veel scheten is dat ook iets wat hoort bij (verborgen) reflux? Hier echt sc ...
Veel lucht inslikken tijdens het drinken? Slecht boeren?
één jaar geleden
Reactie op Nuiltje
Ik gebruik de dr brown flessen en mijn dochter is morgen 3 maand oud. Ik he ...
Ik heb speen 2 uitgeprobeerd, maar merk dat als ze moe is, ze zich verslikt en veel naast laat lopen. Maar smorgens als ze is uitgerust kan ze er wel goed uit drinken. Gebruik Dus 1 en 2 🙂
één jaar geleden
Reactie op Nuiltje
Oké! Hoe lang doet ze over de voeding als je speen 2 gebruikt?
Ik ben eerlijk gezegd niet bezig met hoe lang het duurt 🫢 ik kijk vooral naar of en hoeveel er langs haar mond sijpelt, en of ik haar veel/weinig hoor klikken omdat ze vacuüm niet goed kan pakken. Met speen 2 voor m'n gevoel wel aanmerkelijk sneller, maar hier sowieso geen snelle drinker (was al niet aan de borst en opa geeft aan dat ze er ook ruim de tijd voor neemt 🤣)
één jaar geleden
Reactie op Nuiltje
Ik gebruik de dr brown flessen en mijn dochter is morgen 3 maand oud. Ik he ...
De preverbale logopedist vertelde mij dat je eigenlijk nooir naar een grotere speen hoeft. Zolang ze prima drinken uit een s is dat voor de ontwikkeling vd mondmotoriek veel beter. Ze maakte de vergelijking dat een borst na een x aantal maanden ook niet een extra gaatje erbij krijgt 😂
Dit terzijde. Ik heb de s speen een klein btje groter gemaakt met een tandenstoker die zit nu tussen de twee maten in waardoor ons manneke het nu iig met een halfuur max opdrinkt gelukkig
één jaar geleden
Mijn zoontje word woensdag geopereerd is het raar dat ik liever niet bij narcose wil zijn. Zie er heel erg tegenop om hem daar zo te zien liggen
één jaar geleden
Mijn zoontje word woensdag geopereerd is het raar dat ik liever niet bij na ...
Als je er nu al tegenop ziet heeft hij er misschien ook minder last van om zonder jou onder narcose te gaan dan als je er vol spanning bij zit. Doe vooral wat goed voelt want dat voelt hij ook ❤️
één jaar geleden
Zijn hier meer kindjes die 's nachts supergoed slapen, maar overdag niet of nauwelijks in slaap komen? Mijn zoontje is nu 2,5 maand oud en slaapt overdag bijna niet. Het lukt gewoon niet om in slaap te vallen. 's nachts daarentegen slaapt hij door van 8 tot 5/6 en daarna vaak weer verder tot half 9/9. Hebben jullie tips?
één jaar geleden
Reactie op Waterrat
Lijkt me heel normaal en ook geen probleem. Dan kan papa er mss bij zijn? E ...
Ben met hem mee geweest viel allemaal mee hij was heel rustig en lag lekker te slapen in mijn armen tot de operatiekamer
één jaar geleden
Reactie op Felimba
Wat fijn! Is de operatie goed gegaan?❤️
Hij word nu geopereerd
één jaar geleden
Reactie op FloorM
Zijn hier meer kindjes die 's nachts supergoed slapen, maar overdag niet of ...
Hebben we hier ook gehad. Werd zo ineens weer beter. Hij is nu 3 en halve maand en slaapt in de ochtend nog anderhalf uur ongeveer en dan in de middag gaat ie naar bed en slaapt soms 3/4 uur maar soms ook 2 en dan tussen 4 en 6 ergens nog een half uurtje en dan rond 20:00 naar bed tot uurtje of 6. Wij hebben ook die tijd gehad dat ik dacht: moet je niet even slapen? Maar blijkbaar niet.