1376 Reacties

één jaar geleden

Reactie op elinlag

Doen jullie overdag de babyfoon aan bij het middagslaapje? Ik merk dat ik b ...
Whahaha ja dit herken ik. Ik gebruik nog wel de babyfoon btw ook in de middag. Maar werkt ook wel op mijn zenuwen hoor 🤭 maar ben gewoon iets meer gerust als ik zie dat die goed ligt want hij ligt in een zijligkussen en als die moe is of wakker wordt enzo wrijft die met z’n hoofdje tege het matras aan en ik wil dan weten of die weer goed gaat draaien haha

één jaar geleden

Mijn baby van 12 weken kan in principe zijn hoofd goed omhoog houden als in hem op zijn buik leg, maar de afgelopen 2 dagen heeft hij er niet zoveel zin in heb ik het idee. Hij doet misschien 5 sec. zn hoofd omhoog en legt m dan weer neer en doet niks meer. Hebben meer dit?

één jaar geleden

Reactie op babywens_

Mijn baby van 12 weken kan in principe zijn hoofd goed omhoog houden als in ...
Bij ons hetzelfde. Vooral als ze net wakker is of moe wordt. Maar zo goed als het ging, zo weinig zin heeft ze er op het moment in.

één jaar geleden

Hebben jullie kindjes ook zoveel witte aanslag/oorsmeer in hun oortjes? Vooral na het badje of douchen?

één jaar geleden

Zijn hier ook mamas van evt eerdere kindjes, waarbij het koppelen van slaapjes op een gegeven moment vanzelf gebeurde? Ik blijf de hele tijd maar terug sluipen binnen 3 kwartier om speentje terug te geven of aai over zn bolletje.. maar echt met 0 resultaat. Ik vraag mij dus af of hij het simpelweg gewoon nog niet kan en wanneer hij wat ouder wordt, dit vanzelf wel gebeurd? Of sluipt echt elke mama terug voor speentjes en aai over bolletjes?😅

één jaar geleden

Reactie op 00me00

Zijn hier ook mamas van evt eerdere kindjes, waarbij het koppelen van slaap ...
Ons zoontje doet het het ene moment wel, andere moment niet 🤣 Gisteren lag hij smiddags uit zichzelf ineens dik 2 uur te slapen, maar meestal is het inderdaad even speentje geven, op zijn zij leggen (dan valt hij het snelst in slaap) en even kort over zijn rug aaien

één jaar geleden

Reactie op 00me00

Zijn hier ook mamas van evt eerdere kindjes, waarbij het koppelen van slaap ...
In de ochtend doet hij hier maar een kort slaapje. Vaak ook omdat hij dan even zijn broek vol drukt. In de middag slaapt hij meestal wel 3 uur aan 1. Soms zelfs 4. Wij hebben ook geen speen. Merk wel sinds dat wij het rolgordijn dicht doen dus het donker maken dat hij beter slaapt. Hier ging het gewoon vanzelf.

één jaar geleden

Reactie op rosak

In de ochtend doet hij hier maar een kort slaapje. Vaak ook omdat hij dan e ...
Ooh waauww.. nou hier echt standaard blokjes van 45 min.. in zn eigen kamer, slaapzak aan, lekker donker.. maar na 45 min is het klaar😅 en niet omdat hij uitgeslapen is.. maar het lukt m gewoon niet langer. Ookal probeer ik elke keer te rekken. Hoe oud is hij?

één jaar geleden

Reactie op 00me00

Ooh waauww.. nou hier echt standaard blokjes van 45 min.. in zn eigen kamer ...
Dit was bij ons gister de slaapjes in bed. Bijna standaard wordt hij na 40/45 min wakker, daarna slaapt hij dan nog door. Meestal 1 van deze slaapjes is in 1x door zonder speentje tussendoor. Ook meestal 1 slaapje waarin ik 4x speen moet brengen

één jaar geleden

Reactie op 00me00

Ooh waauww.. nou hier echt standaard blokjes van 45 min.. in zn eigen kamer ...
Hier slaapt de kleine gewoon overdag bijna niet... mag in mijn handen klappen als hij bij mij 45 min slaapt haha. In eigen bedje lukt hem max 1x 20 minuten, daarna is t klaar en slaapt hij absoluut niet meer in eigen bed. 's avonds en 's nachts gelukkig wel een heel goede slaper.

één jaar geleden

Onze dochter is vandaag nog geen 2 uur in totaal wakker geweest. Wel veel voedingen gegeven maar enkel doordat ik haar wakker maak en daarna slaapt ze verder. Ze is wel verkouden en moet hoesten. Meerdere waarbij dit ook zo is? Begin me toch lichtelijk zorgen te maken over de hoeveelheid dat ze slaapt. Ook maakt ze structureel nachten van 15 uur (wel met 2 voedingen tussendoor) en overdag slaapt ze ook altijd wel 5/6 uurtjes.

één jaar geleden

Sinds gisteren rolt mijn dochter (11wk) ineens van buik naar rug. Is het dan ook al nodig om te stoppen met inbakeren (puckababy), of pas wanneer ze rollen van rug naar buik? Op dit moment zie ik nog geen tekenen van rollen van rug naar buik.

één jaar geleden

Reactie op Cha-

Sinds gisteren rolt mijn dochter (11wk) ineens van buik naar rug. Is het da ...
Volgens mij als ze echt omrollen. Dus helemaal rond gaan dacht ik maar pin me er niet op vast.

één jaar geleden

Hebben jullie al id kaart laten maken? Moet morgen met mn zoontje naar het ziekenhuis voor de heupjes controle (lag in stuit) zal dit voor problemen zorgen dat ik geen id kaart heb?

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Hebben jullie al id kaart laten maken? Moet morgen met mn zoontje naar het ...
Ligt er volgens mij aan welk ziekenhuis, bij ons (Alkmaar) doen ze totaal niet moeilijk en vinden ze het zelfs begrijpelijk 😊

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Ligt er volgens mij aan welk ziekenhuis, bij ons (Alkmaar) doen ze totaal n ...
Zie op de website staan dat het echt moet.. shitt waarom denk ik daar dan ook nu pas aan😭 morgen maar even bellen dan🫣

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Zie op de website staan dat het echt moet.. shitt waarom denk ik daar dan o ...
Ik had ook eerst gebeld hoor! Op de brief stond dat hij alleen geholpen werd met ID, maar ze lachte toen meteen al: “neejooohh, die kleintjes niet hoor!” Dus bellen is indd wel even handig😊

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Zie op de website staan dat het echt moet.. shitt waarom denk ik daar dan o ...
Bij ons in het ziekenhuis (zwolle) hoeft het ook niet

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Hebben jullie al id kaart laten maken? Moet morgen met mn zoontje naar het ...
Wij moesten vrijdag voor de heupjes. Ik wist niet eens dat het moest. Kreeg wel een brief mee dus nu wel aangevraagd. Maar werden gewoon geholpen. Wel gek want ze hebben al een bsn en wij hoeven onze id ook niet te laten zien als we naar het ziekenhuis gaan.

één jaar geleden

Reactie op rosak

Wij moesten vrijdag voor de heupjes. Ik wist niet eens dat het moest. Kreeg ...
Nou ik bedacht het me nu dus, maar het komt vast goed. Over 3 weken is mn man 2 weken vrij dan gaan we het allemaal fixen met die id kaart👌