1376 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Hebben jullie al id kaart laten maken? Moet morgen met mn zoontje naar het ...
Wij moeten dit ook en toen ik belde voor een afspraak hier naar gevraagd maar dit was niet nodig zeiden ze 🙂

één jaar geleden

Zijn dit beginnende tandjes of toch wat anders? Ze voelen hard aan en hij kwijlt onwijs de laatste dagen

één jaar geleden

Reactie op Felimba

Zijn dit beginnende tandjes of toch wat anders? Ze voelen hard aan en hij k ...
Ook wel benieuwd! Mijn zoontje heeft dit ook en wil ook de hele dag overal op bijten... hij lijkt me nog zo jong voor tandjes 🤣

één jaar geleden

Reactie op Lampje88

Hebben jullie al id kaart laten maken? Moet morgen met mn zoontje naar het ...
Wij hebben er wel 1 laten maken, maar alleen omdat we op vakantie gingen.

één jaar geleden

Al mama's die begonnen zijn met oefenhapjes? Mijn zoontje is volgende week vier maanden en dan zou het dus mogen. Ben er nog niet helemaal over uit of we dan beginnen met hapjes

één jaar geleden

Reactie op Junejune

Al mama's die begonnen zijn met oefenhapjes? Mijn zoontje is volgende week ...
Ik zag dat er ook een topic hierover geopend is. Maar hier nog lang niet, hij is pas 2,5 maand maar ik zou zelf pas beginnen als er interesse is vanuit het kind in eten.

één jaar geleden

Waar heb “laten” jullie je baby overdag tijdens wekker tijd. Hier in de box of gezellig op de bank bij me. Hebben jullie ligstoeltjes of iets?

één jaar geleden

Reactie op Inge-31

Waar heb “laten” jullie je baby overdag tijdens wekker tijd. Hier in de box ...
Box, wipstoeltje, babygym/speeltapijt, in de zetel bij mij, …

één jaar geleden

Reactie op Inge-31

Nestje op de bank, box, speelkleed, in mijn armen, wipstoeltje etc 🤣

één jaar geleden

Reactie op Inge-31

Tummy time op een kleed op de grond, nestje in de box, op schoot of in zn Stokke newborn stoeltje

één jaar geleden

Reactie op Inge-31

Zoals al door velen benoemd. Maar ook wel in de bak vd kinderwagen, spelend in haar grote bed als ik de was opruim, op verschoonkussen op ons bed, in armen van haar vader/opa/oma 🤣 En jij?

één jaar geleden

Iemand wel eens een slaapzak zonder mouwen en daarvan de armsgaten dichtgen ...
Ik heb eens de armsgaten met drukknoppen dichtgemaakt. Maar als ze het dan aanhad, zat het niet lekker aan de schouders dus ook niet aan de nek. Jammer 🙈 zou ons veel geld besparen 😅

één jaar geleden

Beetje gekke vraag hoor. 🤣 Maar na de bevalling pas ik OB tampon normaal niet meer. Ben toen over gegaan op super en dat leek eerst goed te passen maar nu dus ook niet meer. Meer mensen hier struggles mee? Weet dat er nog 1 formaatje groter is maar volgens mij scheelt dat ook niet veel.

één jaar geleden

Beetje gekke vraag hoor. 🤣 Maar na de bevalling pas ik OB tampon normaal n ...
Jaaa ik heb ook struggles🫣 1e paar dagen is t primaa.. daarnaa "zakt hij uit"... onwijs vervelend!! Heb nog geen oplossing behalve maandverband ipv tampons😅

één jaar geleden

Beetje gekke vraag hoor. 🤣 Maar na de bevalling pas ik OB tampon normaal n ...
Hier pijnlijk nog een tampon de normale formaat en als hij in zit kan ik na een half uur alweer nieuwe in doen ivm doorlekken🙈 zo erg ongesteld nog nooit zo erg geweest ook voor de zwangerschap niet

één jaar geleden

Reactie op 00me00

Jaaa ik heb ook struggles🫣 1e paar dagen is t primaa.. daarnaa "zakt hij u ...
Haha! Maandverband 😩😩😩

één jaar geleden

Hier pijnlijk nog een tampon de normale formaat en als hij in zit kan ik na ...
Jaa bij mij is menstruatie ook erger na bevalling. Daar kan ik nog wel mee leven als tampon ook mee werkt 😤

één jaar geleden

Bij mij is de struggle dat ik enorm droog ben sinds bevalling en dat het echt pijn doet het in te brengen of eruit te halen. Maar ik heb keizersnede nu gehad. Maar van mn vaginale bevalling kan ik het me wel nog herinneren maar dat is dus wel goed gekomen bij mij.

één jaar geleden

Heerlijke ontlasting vraag… onze dochter heeft al 2 weken dunne ontlasting (kon geen kwaad volgens huisarts en CB zolang ze goed dronk en goede plasluiers heeft) maar nu zit er in de ontlasting veel hele kleini mini stukjes/pitjes. Iemand een idee wat dit is of dit herkent? Even nieuwsgierig 😄

één jaar geleden

Heerlijke ontlasting vraag… onze dochter heeft al 2 weken dunne ontlasting ...
Dit herken ik van helemaal in het begin.. toen hier langzaam de poep normaal werd.. toen gingen we ook eerst naar pitjes fase.. en daarna wat dikker.. kan dus zijn dat het langzaam weer dikker word👍