1376 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Lampje88
Hebben jullie al id kaart laten maken? Moet morgen met mn zoontje naar het ...
Wij moeten dit ook en toen ik belde voor een afspraak hier naar gevraagd maar dit was niet nodig zeiden ze 🙂
één jaar geleden
Reactie op Lampje88
Hebben jullie al id kaart laten maken? Moet morgen met mn zoontje naar het ...
Wij hebben er wel 1 laten maken, maar alleen omdat we op vakantie gingen.
één jaar geleden
Reactie op Inge-31
Waar heb “laten” jullie je baby overdag tijdens wekker tijd. Hier in de box ...
Zoals al door velen benoemd. Maar ook wel in de bak vd kinderwagen, spelend in haar grote bed als ik de was opruim, op verschoonkussen op ons bed, in armen van haar vader/opa/oma 🤣
En jij?
één jaar geleden
Beetje gekke vraag hoor. 🤣 Maar na de bevalling pas ik OB tampon normaal niet meer. Ben toen over gegaan op super en dat leek eerst goed te passen maar nu dus ook niet meer. Meer mensen hier struggles mee? Weet dat er nog 1 formaatje groter is maar volgens mij scheelt dat ook niet veel.
één jaar geleden
Beetje gekke vraag hoor. 🤣 Maar na de bevalling pas ik OB tampon normaal n ...
Hier pijnlijk nog een tampon de normale formaat en als hij in zit kan ik na een half uur alweer nieuwe in doen ivm doorlekken🙈 zo erg ongesteld nog nooit zo erg geweest ook voor de zwangerschap niet
één jaar geleden
Reactie op 00me00
Jaaa ik heb ook struggles🫣 1e paar dagen is t primaa.. daarnaa "zakt hij u ...
Haha! Maandverband 😩😩😩
één jaar geleden
Hier pijnlijk nog een tampon de normale formaat en als hij in zit kan ik na ...
Jaa bij mij is menstruatie ook erger na bevalling. Daar kan ik nog wel mee leven als tampon ook mee werkt 😤
één jaar geleden
Heerlijke ontlasting vraag… onze dochter heeft al 2 weken dunne ontlasting (kon geen kwaad volgens huisarts en CB zolang ze goed dronk en goede plasluiers heeft) maar nu zit er in de ontlasting veel hele kleini mini stukjes/pitjes. Iemand een idee wat dit is of dit herkent? Even nieuwsgierig 😄
één jaar geleden
Heerlijke ontlasting vraag… onze dochter heeft al 2 weken dunne ontlasting ...
Dit herken ik van helemaal in het begin.. toen hier langzaam de poep normaal werd.. toen gingen we ook eerst naar pitjes fase.. en daarna wat dikker.. kan dus zijn dat het langzaam weer dikker word👍