Hoi moeders,
Mijn zoon krijst en echt keihard elke keer bij het luier verschonen hij wilt het echt niet draait alle kanten op, kan hem niet eens aankleden.
Is dit een fase of zou dit iets kunnen zijn?
Hahah hier ook, kruipen, staan, rollen, van de commode af duiken. Al een paar maanden...🙈 Luierbroekjes gekocht, die kan ik staand/zittend aan doen. En alles wat niet liggend hoeft doen we niet liggend. Anders gilt ze alsof ze vermoord wordt
Hier ook, ik probeer hem iets in zijn handen te geven en hem op alle mogelijke manieten af te leiden. Moet wel regelmatig iets nieuws verzinnen want hij is snel verveeld 🙈
Hier hetzelfde! Ik geef steeds andere dingen om af te leiden. Van tube’s zalf tot de sticker van de babydoekjes op m’n neus plakken ter afleiding 🤣🤣 soms werkt het, meestal niet. Dan verschoon ik staand en doe de broekjes aan.
Hier ook, geef haar vaak van alles in haar handen ter afleiding. Ik verschoon haar nu altijd op de grond (op een kleedje) dus dan werkt op haar buik liggen soms ook net wat beter dan op de rug. Of we doen het staand.
Bij ons ook. Schreeuwt moord en brand en rolt meteen om en kruipt weg. Ik geef haar vaak het pakje babydoekjes. Ze vindt het heel leuk om er doekjes uit te trekken. Dan blijft ze tenminste net lang genoeg stil liggen. Daarna prop ik de doekjes weer in het zakje 😅