14 Reacties

6 maanden geleden

Hier hetzelfde al zeker 2 maanden en het houdt maar niet op. Ene moment gaat net wat beter dan het andere

6 maanden geleden

Alleen maar herkenning hier. Het is vreselijk. Vooral bij poepluiers heeft ze het. Wij verschonen haar samen omdat het soms echt niet te doen is😭

6 maanden geleden

Hier ook hoor tenminste als we liggend verschonen. We doen het nu vaak staand en dat gaat al veel beter dan.

6 maanden geleden

Reactie op joos2022

Alleen maar herkenning hier. Het is vreselijk. Vooral bij poepluiers heeft ...
Ja hier ook alles onder de poep 😴. De ene keer doet hij het niet en dan weer wel kan hem dan met niks afleiden ook

6 maanden geleden

Heel herkenbaar, tegenwoordig speel ik vals bij de poepluiers. Wanneer ik bumba op zet tijdens het verschonen blijft hij heerlijk stil liggen.

6 maanden geleden

Hier ook echt drama net alsof ze vermoord wordt. Ook echt heel erg een hekel aan omkleden.

6 maanden geleden

Hier ook!! Wil gelijk op zijn buik liggen heeeeeeel irritant

6 maanden geleden

Hahah hier ook, kruipen, staan, rollen, van de commode af duiken. Al een paar maanden...🙈 Luierbroekjes gekocht, die kan ik staand/zittend aan doen. En alles wat niet liggend hoeft doen we niet liggend. Anders gilt ze alsof ze vermoord wordt

6 maanden geleden

Hier net zo! Met heftige poepluiers zet ik hem tegenwoordig meestal in bad , en dan maar gewoon spoelen 😂😂

6 maanden geleden

Hier ook, ik probeer hem iets in zijn handen te geven en hem op alle mogelijke manieten af te leiden. Moet wel regelmatig iets nieuws verzinnen want hij is snel verveeld 🙈

6 maanden geleden

Hier hetzelfde! Ik geef steeds andere dingen om af te leiden. Van tube’s zalf tot de sticker van de babydoekjes op m’n neus plakken ter afleiding 🤣🤣 soms werkt het, meestal niet. Dan verschoon ik staand en doe de broekjes aan.

6 maanden geleden

Drama ja haha hier hetzelfde, draai hem iedere x terug, zeg dat het niet mag en geef iets in z'n handen wat voor het grijpen ligt

6 maanden geleden

Hier ook, geef haar vaak van alles in haar handen ter afleiding. Ik verschoon haar nu altijd op de grond (op een kleedje) dus dan werkt op haar buik liggen soms ook net wat beter dan op de rug. Of we doen het staand.

6 maanden geleden

Bij ons ook. Schreeuwt moord en brand en rolt meteen om en kruipt weg. Ik geef haar vaak het pakje babydoekjes. Ze vindt het heel leuk om er doekjes uit te trekken. Dan blijft ze tenminste net lang genoeg stil liggen. Daarna prop ik de doekjes weer in het zakje 😅