Heey, ik heb echt een MEGA vrolijk kindje maar de laatste nachten, word thij wakker en huilt dan mega en als ik hem in mijn armen neem, gaat hij zich helemaal overtrekken. Het is verschrikkelijk om te zien en te voelen.
We hebben best een beetje ruzie thuis op dit moment, hij was ziek en we zijn ook nogal druk in de weer met hem. Is dat denken jullie waarom hij zich zo oversteekt? Hebben jullie kindjes dit ook af en toe? Ik voel me zo schuldig.. iemand nog tips?
Dank 🌺
Fenna doet het ook. Die wil gewoon niet meer in baby houding/ gewiegd worden. Die wil gewoon in haar bedje geknuffeld/gesust worden of recht op getild. Maar zodra we haar plat optillen dan is het drama.
Kan ook misselijkheid/reflux zijn of een oor ontsteking. 🤷
We hebben nu een extra powernapje gedaan rond 16:45 en hij deed het niet meer bij het echt naar bed gaan! Misschien was het gewoon te veel overprikkeling..
Bij ons was dit een sprong of tandjes dat weten we niet. Alleen troostbaar met de fles. En lekker bij ons neerleggen. Geen fles is blijven overstrekken en piepen. Las meer forums die hetzelfde hadden en ook met de fles direct konden troosten.