12 Reacties
3 maanden geleden
Ieder kind ontwikkeld zich anders 😊 lekker laten gaan, gaat vanzelf lopen om welke reden dan ook. Gemiddeld zijn kinderen 15 maand als ze loslopen. 😁
3 maanden geleden
Nee maar ik ben blij dat ik deze zomer nog normaal kan poepen en piesen zonder bang te zijn dat m’n kind op de bank klimt en eraf knalt 🤣 zo denk ik er maar over….
3 maanden geleden
Hier duurde het ook maand of 4 tussen langs meubels en los lopen. Onze dochter loopt echter 2 maanden los nu (grote motoriek is zij vrij snel, dus dat is zeker aan de vroege kant). We hebben juist zo weinig mogelijk aan onze handen laten lopen, pas toen zij echt wat stond te krijsen, maar dan meer achter stoel laten lopen etc.
Geniet nog lekker van de tijd dat die niet kan lopen 😜 Nouja hier gewoon niets gestimuleerd ging vanzelf, hij moet het durven vooral ofzo ☺️👌🏻
3 maanden geleden
Bij ons heeft ze een paar maanden overal langs gelopen en ging al een maandje los staan. Ineens ging ze af en toe een paar stapjes overstappen, van tafel naar bank bijv. Rond die tijd wilde ze ook graag aan de hand lopen. En ineens kon ze los. En ging ze ook vliegensvlug. Een fase met veel vallen hebben wij eigenlijk niet gehad.
Het het verder niet gestimuleerd, alles op zn tijd en misschien dat ze daardoor ook gelijk stabiel liep? Geen idee hoor hahah. Vond het nog wel handig dat ze niet liep🤭 ze klimt namelijk echt overal op, onder en door.
Loopwagentje ging ze pas mee lopen toen ze los kon lopen hahah.
3 maanden geleden
Hier loopt ze al vanaf 11 maanden. Ze stond in eens op en begon met lopen, was echt onverwachts. alleen ziet het er zo gek uit 😂 ze is 1 maand te vroeg geboren dus ook aan de kleine kant. Je zag buiten mensen ook echt verbaasd kijken haha. Ze loopt al 4 maandjes, van mij mocht ze wat later beginnen want lopen want tis vermoeienddd 😁