15 Reacties
4 maanden geleden
Hier gaan de poepluiers in een geparfumeerdluierzakje en direct in de kliko. Zonde van het plastic maar ook in de kliko een stuk minder vliegen. Bij ons geen ondergrondse container en de kliko's worden 1x per 3 weken geleegd. Dus dan maar zo. Anders krijg je idd echt een stinkluieremmer.
4 maanden geleden
Gewoon in de luieremmer (wel in een luierzakje) eenmaal vol alles in een vuilniszak en dat breng ik naar de luiercontainer, en dat gebeurd vaak als mama&gastouder haha
4 maanden geleden
Zoooo dat zijn veel luiers per dag!
Hier ook de luieremmer met deksel, soms direct in de kliko. Meurt zeker, maar dan wel lekker buiten 😵🤣
4 maanden geleden
Zit de lucht niet in je luieremmer? Ik heb vandaag de hele emmer schoongemaakt, wij hebben eentje van aluminium maar zelfs die gaat stinken. Ff een dag open laten staan zonder zak, was de lucht al 80% minder. Ff lappie erdoor en toen pas weer een zak erin en in dr kamertje. Elke poepluier gaat bij ons in zo’n poepzakje met lekker geurtje en daarna pas in de luieremmer, bij jullie ook? Echt pas na een kleine week begint het te meuren, maar dan is ie ook wel zga vol.
Nou moet ik er wel bij zeggen dat onze dochter 1, max 2x per dag poept en maar 2x per week belanden al die luiers bij ons in de luieremmer. 2 dagen opa en oma en 1 dag kdv vandaar.
Hoop dat je hier iets aan hebt… ik zou ook niet zonder m’n luieremmer kunnen hoor!
4 maanden geleden
Ik heb inderdaad de luieremmer weggedaan op t moment dat mn baby vast voedsel ging eten.. wat een lucht! Nu elke luier direct in de kliko buiten (we hebben nog een rolkliko voor de deur) en poepluiers gaan in geparfumeerd zakje. Dan ruik je het buiten niet.
4 maanden geleden
Wij hebben een luieremmer voor de plasluiers. De poepluiers doen we in een plastic zakje in een klein containertje buiten. Die gebruikten we altijd voor kattengrit, maar onze kat is helaas overleden. Die container stinkt wel, maar staat buiten (meestal in de schaduw) dus we vinden dat niet zo erg.