10 Reacties
2 maanden geleden
Persoonlijk zou ik het niet doen. Even logeren bij opa en oma vindt ik echt wat anders dan een vakantie naar Spanje zonder ouders. Kinderen zijn onvoorspelbaar en je dochter kan hier zelf nog helemaal niet in mee beslissen. Of je moet haar als minute uit Spanje kunnnen ophalen. Laatste wat ik
zou doen is het vergelijken met beroemde stellen van Instagram.. 😅
2 maanden geleden
Waarom is dit dan? Willen Opa en Oma dit graag of is het om jullie wat rust te geven?
Persoonlijk zou ik het zelf ook niet doen. Ik zou mee gaan haha.
2 maanden geleden
Ik zou het persoonlijk ook niet doen, het is toch een andere omgeving en dan wil je kindje denk ik toch liever zijn eigen ouders. Ook als er wat gebeurd daar dan zou ik het vreselijk vinden als ik er dan niet bij ben. Als ze nou 8 zijn is het ook weer anders dan nog geen 2. Misschien eerst een weekje ergens in nederland proberen ipv spanje?
Maar als jij er helemaal goed bij voelt dan prima hoor, ik deel alleen me eigen gedachtes:)
2 maanden geleden
Oh lastig. Ik heb geen ouders in het buitenland dus het is voor mij moeilijk voor te stellen dat mijn kind zonder mij naar het buitenland zou gaan. Andersom kan ik me wel voorstellen dat ik met mijn partner een lang weekend wegga en de kids thuis blijven bij opa en oma. Het verschil is alleen dat je dochter zowel op een andere plek is als bij andere mensen. Ik zou dat misschien toch eerst een keer in Nederland uitproberen. Als het niet goed gaat is Spanje toch ver weg...
2 maanden geleden
Ik zelf zou dit nooit doen een dagje logeren is iets anders als een vakantie en had het in Nederland geweest oke dan kan je snel terplekke zijn maar Spanje niet echt om de hoek
2 maanden geleden
Ik weet niet of ik het zou doen. Mijn schoonouders passen veel op maar daar msg ze niet logeren. Mijn ouders wonen in portugal die passen nooit op. Ikzelf denk dat ik het in jou situatie wel zou doen. Als iedereen het ziet zitten.
2 maanden geleden
Persoonlijk zou ik het niet doen. Ten eerste omdat ik mijn dochter vreselijk zou missen en de eerste jaren is het hechten ontzettend belangrijk. Zij snapt niet wat een vakantie is en begrijpt niet waar haar ouders zijn. Wat doet dit mentaal voor het kind?
Mocht er iets gebeuren dan ben je niet in de buurt van haar. Zou ik mijzelf nooit kunnen vergeven.
Daarnaast zou ik mijzelf gedurende de dag afvragen hoe het gaat en te vaak contact willen hebben hoe het daar gaat wat weer stress voor mijzelf geeft.
Ik kan nog wel meer redenen bedenken. Echt een no go voor mij.
2 maanden geleden
Ik zou het zelf alleen doen voor een halve week ofzo als ik zelf ook wat speciaals had gepland (bijv een weekend weg, wintersport , thuis klussen, etc) zonder mijn dochter. Anders zie ik er het nut nog niet van in op zo’n jonge leeftijd en kan ze beter lekker thuis blijven bij papa en mama.