18 Reacties

15 dagen geleden

Ik doe nu bij de 2de ochtend lang slaapje en middag kort slaapje (komt voor ons prima uit, en werkt ook goed). Hij heeft sinds een week ook moeite met het 2de slaapje, ik ga altijd naar hem toe en wieg hem zo nodig in slaap als het niet lukt. Maar dus idd ook lastiger nu!

15 dagen geleden

Reactie op Nickky

Ik doe nu bij de 2de ochtend lang slaapje en middag kort slaapje (komt voor ...
Ja maar kan haar niet dwingen langer te slapen .. ze is nu uit haar zelf na een uurtje wakker ..😂 Ze is nu wel ook heel druk met rollen en soort van kruipbeweging maken

15 dagen geleden

Reactie op Nickky

Ik doe nu bij de 2de ochtend lang slaapje en middag kort slaapje (komt voor ...
Wiegen ook geprobeerd maar door mijn binnenkomst wordt ze alleen maar actiever ☹️

15 dagen geleden

Reactie op Thamara80

Ja maar kan haar niet dwingen langer te slapen .. ze is nu uit haar zelf n ...
Haha nee bedoel ik niet, normaal is het altijd kort ochtendslaapje en lang middag slaapje maar hier dus andersom. Maar gaat ook lastiger nu, onze 1ste deed vanaf zn 1ste verjaardag nog maar 1 dutje en 2de verjaardag van de dutjes af 😢. Aah vervelend tot dat dan niet werkt!

15 dagen geleden

Misschien helpt t om niet al na 3 uur op bed te leggen maar na 4 uurtjes pas of als je ziet dat ze moe word dan pas doen.

15 dagen geleden

Jep 🥲

15 dagen geleden

Hier doen we 2-3-4 en dat gaat goed maar als het even niet gaat pakken we hem uit bed en lukt het vaak 30 min later wel. Wat ook helpt is melk “in z’n stoel” in het donker in z’n kamer, dit terwijl die verder echt geen fles meer wil 😂

15 dagen geleden

Hier ook tijd drama gehad. Hou nu langere wakkertijden aan ongeveer 3-3.5-4 en sindsdien gaat slapen veel beter en ook dieper. Ochtend slaapje wel Max een uur anders is het smiddags alsnog drama.

15 dagen geleden

Reactie op elise534

Hier ook tijd drama gehad. Hou nu langere wakkertijden aan ongeveer 3-3.5-4 ...
3,5 kan ik wel eens proberen idd

15 dagen geleden

Reactie op KIM19983

Misschien helpt t om niet al na 3 uur op bed te leggen maar na 4 uurtjes pa ...
Ja meestal kijk ik ook wannee ze moe is .. als ik haar pas na 4 uurtjes zou doen dan gaat ze rond 15.00 naar bed en wordt de avond ook laat naar bed

15 dagen geleden

Reactie op Nickky

Haha nee bedoel ik niet, normaal is het altijd kort ochtendslaapje en lang ...
Hahaha .. ja het is beetje rommelig .. wilde haar in de ochtend half uurtje laten slapen ivm slaaptraining voor vroege vogels maar als ze nu middag slaap niet pakt dan laat ik haar maar slapen wanneer ze wilt .

15 dagen geleden

Reactie op Nickky

Haha nee bedoel ik niet, normaal is het altijd kort ochtendslaapje en lang ...
Hier is ook t ochtenddutje t langst, in de middag slaapt ze nog maar 30min. (Ochtend 2 uur). Soms als ze wat later is voor t ochtenddutje doet ze in 1x 2.5 uur en dan krijg k haar er in de middag niet meer in.

15 dagen geleden

Reactie op marrie112

Hier is ook t ochtenddutje t langst, in de middag slaapt ze nog maar 30min. ...
Oh dat is ook een gekke “omschakeling “…

15 dagen geleden

Reactie op Thamara80

Hahaha .. ja het is beetje rommelig .. wilde haar in de ochtend half uurtje ...
Ik had niet moeten reageren gister, half uur geprobeerd te wiegen vervolgens de auto in, maar meneer niet geslapen vanaf 11.30 😢. Was gelukkig wel gewoon lief tot bedtijd 😀

15 dagen geleden

Jaa hier ook dramaaa. Slaapt sochtends van 10 tot 12/12.30 en dan smiddags inprincipe van 15.00 tot half 4 maar slaat nu al dagen dit dutje over( gaat alleen maar liggen kletsen en spelen in bed) en is dus al dagen wakker van 12 tot half 7 savonds....😑 Ochtendutje inkorten heb ik al geprobeerd, maakte hem dan wakker na 1 slaapcyclus maar dan werd hij stront chagrijnig en ging dan in de middag ook maar max 20 minuten slapen..... Iemand nog tips??

15 dagen geleden

Reactie op Nickky

Ik had niet moeten reageren gister, half uur geprobeerd te wiegen vervolgen ...
Ahhh zul je altijd zien

14 dagen geleden

Hier wordt ook al een paar dagen het middagslaapje overgeslagen. Slaapt van 09:15-10:00 en wil ‘s middags met geen mogelijkheid slapen. Dus vanaf 10:00 wakker en lag net om 18:15 op bed. Hoop dat dit niet te lang duurt! 🙄

14 dagen geleden

Reactie op Ss_uus

Hier wordt ook al een paar dagen het middagslaapje overgeslagen. Slaapt van ...
Duurde bij ons een week. Toen werd het weer normaal. Hope so!