6 Reacties

19 dagen geleden

Ja de melk is hier met heel veel moeite 300 maar dan 200pap en 150 gram yogurt We hadden eerst 100 met brood 100 met brood 150 yogurt Maar hij wilde toen geen melk meer drinken en de pap gaat nu ook met moeite

19 dagen geleden

Wij hebben Ochtend 150cc Middag 100cc Avond 150cc Dus opzich wel prima. Die van de middag wordt ook wel steeds minder , maar ik denk dan ook als je richting de 1 alles gaat/wil vervangen voor gewone melk, zou het dan echt nog zoveel kwaad kunnen, dat het wat minder is?

19 dagen geleden

Reactie op EsseBb

Wij hebben Ochtend 150cc Middag 100cc Avond 150cc Dus opzich wel prima. ...
Hij eet trouwens voor de rest alles wat er bij komt kijken super goed, dus ik maak me er eigenlijk niet meer zo druk om. Blije baby, blije mama.

19 dagen geleden

Hier smorgens 210 en savonds 210 en de rest van de dag: Smiddags patatjes 15u fruitpap 17u30 boterham

19 dagen geleden

Ik geef in de ochtend 180 in de vorm van een papje Smiddags als tussendoortje 150 en voor het naar bed gaan 210 Dus hier nog genoeg, hier zou het sowieso niet werken als ik de middelste fles samen met andere voedingsmomenten ga geven, doe die bewust los van de andere voedingstijden

18 dagen geleden

Reactie op Kiajon

Hier smorgens 210 en savonds 210 en de rest van de dag: Smiddags patatjes ...
Elke dag patat? Wat een feest hihi