22 Reacties

één maand geleden

Haha jazeker Het is een fase, het is een fase, het is een fase 🤞🏻 het gaat vanzelf voorbij

één maand geleden

Wij zitten ook al 3 maanden, misschien wel langer, in het zelfde schuitje 🥲 breekt mij ook echt heel erg op nu. Spuugzat🤣 geen tips, alleen klaagzang

één maand geleden

15 maanden hier 👻

één maand geleden

15 maanden en op 1 week na (was toen ziek..) doorgeslapen. Het vreselijke overstuur zijn is gelukkig voorbij, maae nog steeds gebroken nachten ..

één maand geleden

Hier ook al 3 maanden bijna hetzelfde aan de gang 🥲 erg vermoeiend…

één maand geleden

Ben dus niet de enige.. hoor soms om mij heen alleen maar ‘succesverhalen’ van doorslapen en soms even wakker maar iedere nacht in het eigen bedje sowieso. Hier wil ze eigenlijk ook al haar hele leventje bij ons in bed. Heel zeldzaam een nacht doorslapen, maar dan was het vaak om 5:30 de dag beginnen. Nu wel iets later, maar echt uren wakker tussendoor en krijsen tenzij het bij ons is. Pfoeee kan niet wachten tot deze sprong over is

één maand geleden

Zelfde hier... doodvermoeiend 🥲

één maand geleden

Hier is de kleine man echt zo driftig als hij moet slapen. Zowel 's avonds als 's nachts. I wish that hij bij ons in slaap zou vallen, maar hij wil bij ons in bed alleen maar spelen. Vaak laten we hem een poosje huilen, maar dat werkt ook niet echt heel goed, kan hij uuuuuuren volhouden ook al lopen we constant naar hem toe en weer weg. T is echt vreeeeeselijk

één maand geleden

Reactie op FloorM

Hier is de kleine man echt zo driftig als hij moet slapen. Zowel 's avonds ...
Same same😴🥱

één maand geleden

Ik kwam speciaal naar deze groep terug om te kijken of ik niet de enige was, nou een nieuw topic hoef ik niet te openen want je beschrijft exact hoe de nachten hier ook verlopen… t/m augustus was er eigenlijk geen probleem, alleen daarna echt drama. Zou het toch sprong 10 zijn? Hier geen tips helaas, het is doorbijten 😭 (ben ook nog eens 28 weken zwanger)

één maand geleden

Ik schreef hier een slaapschema dat ons leven heeft veranderd, hij sliep nooit door en nu wel! https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juni-2023/drama-nachten-GkeBQxx?utm_source=24Baby&utm_medium=app

één maand geleden

Hier was het ook tranen en krijsen als hij moest gaan slapen.. bij ons in bed was hij wel rustig en ging hij uiteindelijk slapen. Ik ben zwanger en heb er maar aan toegegeven. Bij ons lijkt het nu over te zijn, overdag zijn zijn dutjes langer en weer normale nachten. De rust zit weer in zijn lijfje🙏

één maand geleden

Reactie op Esje22

Hier was het ook tranen en krijsen als hij moest gaan slapen.. bij ons in b ...
Hoe lang duurde het bij jullie?

één maand geleden

Reactie op ebast

Hoe lang duurde het bij jullie?
Een maandje ongeveer, maar lees hier bij sommige dat het al langer is. Maar er is dus hoop😅

één maand geleden

Reactie op Esje22

Hier was het ook tranen en krijsen als hij moest gaan slapen.. bij ons in b ...
Ik had dit niet moeten zeggen, sindsdien is het weer bal.. minder met naar bed gaan maar meer in de nacht zelf 🙁

één maand geleden

.

één maand geleden

Reactie op Esje22

Ik had dit niet moeten zeggen, sindsdien is het weer bal.. minder met naar ...
Zonder je weer iets te willen laten jinxen (🙈) hoe gaat het nu? En bij de rest ook natuurlijk?! Wij hadden ook iets van 3 topnachten en ineens weer van 4 tot 7 onrust vanochtend. En nu ook weer sinds een uur.. kan er geen pijl op trekken..

één maand geleden

Reactie op ebast

Zonder je weer iets te willen laten jinxen (🙈) hoe gaat het nu? En bij de ...
Hij is nu flink verkouden met veel hoesten. Dus nu zijn de nachten nog moeilijk, hopelijk is het met beter worden ook dat de nachten beter gaan !

één maand geleden

Hier ook midden in de nacht opeens wakker en niet meer willen slapen 🙈

één maand geleden

Hier heeft mijn zoontje iets nieuws ontdekt. Wakker worden rond 2 a 3 uur. Dan moet er een hele fles in, om vervolgens na een uur weer wakker te worden voor nog een hele fles. Groeispurt? Ik heb geen idee. Maar het is nu al een aantal keer zo gegaan