16 Reacties

8 maanden geleden

Ja het is “normaal”, helaas. Hier ook. Gaat vanzelf over…

8 maanden geleden

Idem hier!

8 maanden geleden

Hier hetzelfde. Alles zit er onder... moet altijd met doeken en kleden werken, niks blijft kots-vrij. Ik hoop zo dat het snel overgaat

8 maanden geleden

Hier bij zoontje ook gehad. Ging pas over hij zelfstandig kon gaan zitten. Wij hebben toen van die ikea kinder verfschortjes gebruikt tijdens het spelen, scheelde aanzienlijk in het verschonen en wassen.

8 maanden geleden

Idem!

8 maanden geleden

Hier ook, alleen had ze er ook dusdanig veel pijn van in haar slokdarm dat ze stopte met drinken (en groeien). Ze heeft vanaf 3 maanden omeprazol gekregen, maar met 6 maanden kon ze blijven zitten als wij haar neerzette en met 7 maanden zelfstandig naar zit. We merkten dat het rond die tijd met de week beter ging dus zijn rond 7 mnd af gaan bouwen en inmiddels spuugt ze overdag bijna niet meer! Snachts nog wel. Hopelijk knapt het bij jullie straks ook op...!

8 maanden geleden

Hier ook! Morgen 9 maanden en pas sinds 3 weken JBP gebruikt en dat lijkt wel echt te helpen. Nu 1 of 2x per dag ipv de hele dag door. Weet niet of je dat al geprobeerd hebt?

8 maanden geleden

Mogelijk doen jullie dit al maar bij ons wat Johannes broodpitmeel echt een gamechanger! Merkte op dag 1 al verandering

8 maanden geleden

Hier werkt jbpm niet. Spuugt zelfs brood/avondeten etc. uit en die substantie is aanzienlijk dikker 🤣 kreeg er alleen maar buikpijn van

8 maanden geleden

Ik denk inderdaad niet dat de voeding indikken zal helpen, omdat hij inderdaad ook vast voedsel uitspuugt.. 😭

8 maanden geleden

Onze zoon van 8 maand spuugt ook nog veel. Alles zit constant onder zijn spuug. Jbpm heeft niet gewerkt, ook toen wij dit gebruikten kwam alles eruit. Nu met vaste hapjes komt ook nog veel eruit. Wij hebben nu een doorverwijzing naar de kinderarts in het ziekenhuis maar zelf denk ik dat ze niets kunnen doen. Mijn dochter is er ook overheen gegroeid. Ik kan mij alleen niet meer goed herinneren wanneer zij er geen last meer van had. Het is heel vervelend al dat spugen. Voor de ouders veel werk maar voor onze zoon heel vervelend tijdens het spelen en slapen.

8 maanden geleden

Reactie op Babs2306

Onze zoon van 8 maand spuugt ook nog veel. Alles zit constant onder zijn sp ...
Ben benieuwd of ze nog oplossingen aandragen vanuit het ziekenhuis.. zou je willen delen hoe het verloopt?

8 maanden geleden

Die van ons helaas ook. Blijft alles eruit spugen, ook zure maagzuur. JBPM werkt hier niet, we hebben ook omeprazol gehad, werkte eigenlijk ook niet. Nu met vaste voeding hadden we de hoop dat het beter zou gaan, maar we blijven de vloer dweilen.. en ook voor hem heel vervelend :( we hopen maar dat hij eroverheen gaat groeien. Ben benieuwd of er wat bij jullie uitkomt, het ziekenhuis hier doet niks.

8 maanden geleden

Spugen doet je kindje vrij weinig zoals je waarschijnlijk aan de gezichtjes ziet… jbpm en al die “hulpmiddelen” geven je kindje vaak juist krampje/buikpijn/constipatie etc. Het gaat écht vanzelf over, kan alleen erg lang duren. En ja dat is voor en irritant, maar liever 3 outfitjes per dag dan 3 keer een huilend kindje met last vanwege verdikte voeding of zelfs medicatie… “Ook dit is een fase” en die kan helaas ruim voorbij een jaar duren..

8 maanden geleden

Spugen doet je kindje vrij weinig zoals je waarschijnlijk aan de gezichtjes ...
Goor en irritant*

8 maanden geleden

Overgestapt naar hero nutrasense comfort sindsdien heeft ze er geen last meer van