14 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Jamie23
Zijn ze zo makkelijk? Ook op het vliegveld in het buitenland?
Ja, want het is baby voeding. Ze hebben in Spanje mijn toren even nagekeken, that's it. Je moet je baby toch kunnen voeden? Je kan water vragen in het vliegtuig. Het is makkelijker dan je denkt. Ik heb meerdere keren gevlogen met mijn kleine. Geen zorgen, het mag echt!
5 maanden geleden
Reactie op LoLo27
Even een tip van de dag.. je doos nutrilon explodeert in je koffer door de ...
Huh? Dit heb ik echt nog nooit gehad. Wellicht is de doos van de normale nutrilon anders als de pot van Nutrilon DuoBalans. Ik doe mijn pot altijd in zo'n grote doorzichtige ziplock zak (5 liter zak ofzo).. Just in case.. maar nog nooit ontploft, nog niet eens een deukje niks.
5 maanden geleden
Nog een tip wat ikzelf handig vond: ik neem een thermoflesje mee en laat die met heet water vullen op het vliegveld en ik zorg voor een normaal flesje water. Zo kun je altijd de fles maken, ook met opstijgen en landen als het nodig is en hoef je niet op de stewardessen te wachten. Hele fijne vakantie!
5 maanden geleden
Bij transavia mocht ik water en poeder meenemen. Ze waren op het vliegveld ook uiterst behulpzaam.
Mbt tot warm water zou ik echt de mybambini aanraden. 60E, i know maar is het echt waard. Het geeft zo een enorme flexibiliteit en rust om zonder hulp altijd een flesje te kunnen maken.
5 maanden geleden
Reactie op sel-23
Bij transavia mocht ik water en poeder meenemen. Ze waren op het vliegveld ...
Staan ook op Vinted. Heb de mijne toevallig gisteren verkocht 🤭